reklamı kapat

POPÜLER

Chery

Chery Grubu, mart ayında küresel olarak 181 binden fazla araç sattı

Chery, mart ayında küresel olarak 181 binden fazla araç sattı. Şirket son dönemde Türkiye dahil birçok pazarda hızla yükseliyor.

Bu konuda firmadan yapılan detaylı açıklamada şunlara yer verildi: “Çin’in önde gelen otomotiv üreticisi Chery, yüksek teknolojiyle ürettiği inovatif ürünleriyle hızla büyümeye devam ediyor. Mart ayı verilerini açıklayan Chery Grubu, ulaştığı 181 bin 585 adetlik satışla yıllık bazda performansını yüzde 45,3 oranında artırmayı başardı. Chery Grubu, yılın ilk üç aylık döneminde ise, yıllık yüzde 60,3’lük artışla 529 bin 604 araç satışına imza attı. Grubun öne çıkan markası Chery, mart ayında yıllık yüzde 40,7’lik büyümeyle 116 bin 927 adetlik satışa ulaştı. Markanın ilk üç aylık satışları ise 350 bin 314 adedi buldu. Chery’nin ilk üç aylık satış performansı, yıllık yüzde 57,6’lık büyümeye işaret ediyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Şirketin satışları yılın ilk çeyreğinde üç farklı trend sergiledi. Yıla güçlü bir büyüme ivmesi ile başlayan grup, ilk iki aylık dönemde satışlarını yüzde 70 artırarak yüzde 11,1’lik sektör ortalamasını önemli ölçüde geride bıraktı. Otomotiv sektörü için geleneksel olarak güçlü bir satış dönemi olan mart ayında, farklı tüketici teşvik politikalarının da etkisiyle binek araç satışlarında yıllık yüzde 3,7 oranında bir artış bekleniyor.

Chery Gurubu ise sürekli bir büyüme hızı sergileyerek sektörden yaklaşık 12 kat daha hızlı bir büyüme oranı kaydetti. Grup ayrıca, yeni enerjili araç satışlarında da dikkat çekici bir büyüme kaydetti. Çinli otomobil üreticileri arasında uluslararası pazarlardaki hakimiyetini sürdüren şirket, ilk çeyrekte bir önceki yıla göre yüzde 40,9 artışla 253 bin 418 araç ihraç etti.

Chery markası tek başına mart ayında yıllık yüzde 40,7 artışla 116 bin 927 araç satışına ulaştı. Şirket, ilk üç aylık dönemde ise yıllık yüzde 57,6 büyüme ile 350 bin 314 araç satışı gerçekleştirdi. Chery, bu yılın ilk çeyreğinde, amiral gemisi sedanı ARRIZO 8 ile birlikte, “ARRIZO 8 Estetik Seyahat: Dünya Çapındaki En İyi 8 Muhteşem Göl Koleksiyonu” kampanyası ve Qpower teknolojisinin Filipinler ve Meksika gibi pazarlara tanıtılması da dahil olmak üzere birçok kilometre taşı etkinliğe imza attı.

Tüm bu kilometre taşları Chery için itici güç oldu ve büyüme hızına devam etme konusundaki kararlılığının altını çizdi. Yine bu kararlılığın yansıması olarak Chery, otomotiv endüstrisinde mükemmel ve yenilikçi bir yaklaşım izleyerek tüketicilere daha kaliteli ürün ve hizmetler sunmayı amaçlıyor.”

Chery modellerin yanında bu da ilginizi çekebilir: Hyundai’den otomatik çalışan şarj robotu