Kullanıcıların süreli fotoğraf ve video paylaşımı yapmasına müsade eden Snapchat rekabette geriye düşmeyeceğinin sinyallerini veriyor. Uygulamanın sahibi olan Snap şirketi Foursquare ile anlaşma sağladı.
Snapchat son zamanlarda “ödünç” alınan özellikleriyle sık sık gündeme geliyor. Instagram ve Facebook Messenger derken bu listeye dahil olanların sayısı her geçen gün artıyor. Son olarak Facebook, Flash isminde yeni bir uygulama ile Snapchat’e net bir şekilde rakip oldu. Fakat Snapchat ciddi bir mücadele vermeden rekabetten çekilmeyecek gibi görünüyor.
Yeni özelliklerle ön plana çıkmak isteyen uygulama şimdi Foursquare’in konum bilgilerinden yararlanacak. Konuma göre değişen fitreler bu sayede çeşitlilik kazanacak. Şimdiye kadar Snapchat’in yerel filtreleri genel konumu baz alıyordu. Şehirler, büyük spor arenaları ve önemli etkinlikler yeni filtreler olarak uygulamaya ekleniyordu. Snapchat, Foursquare’in sağladığı bilgiyle birlikte bu özelliği ağırlık verecek. Bunun yanında artık kullanıcılar da belli bir ücret karşılığında kendi filtrelerini yapabilecek. Tabii bu özellik en çok markaların işine yarayacak. Artık Snapchat üzerinden de tanıtım yapma imkanına sahip olacaklar. Bu durum da mecranın yıllık gelirini arttırmasına katkıda bulunacak.