Atılan önemli adımla vergi maduru olduğu yerlerde bir anda ön saflara geçen 2018 Jeep Wrangler, 2.0 litrelik dört silindirli motoruyla tutumlu bir karaktere sahip.
2017’nin son dönemleri içerisinde karşımıza çıkan yeni Jeep Wrangler, artık sembolleşmiş karakteri üzerine eklenen dokunuşlarla güçlendirilmişti. Lakin aracın tanıtım sürecinden bugüne kadar, ne elden geçirilen tasarımı ne de kazandığı donanımları ön plandaydı. 2018 model yılıyla gelen bu yeni modeli bir önceki jenerasyonlardan ayıran en temel detay kaputunun altında yatıyordu. Özellikle Avrupa bazlı kullanıcılar için hayati önem arz eden 2.0 litre hacimli yeni bir opsiyona kavuşan Wrangler, bir anda Türkiye’deki kullanıcıların da odak noktalarından birisi haline gelmişti. Yavaş yavaş sokaklara çıkmaya da başlayan canavarımızın bu motorla birlikte kullanıcılara sunduğu tüketim değeri de resmiyet kazandı.
Turbo beslemeye sahip dört silindirli bu motorun teknik veri kısmında 268 beygir güç ve 400 Nm tork yazdığını zaten biliyoruz. Sadece otomatik şanzımanla satın alınabilen ünitenin tutumluluk karakteriyse, genel ağırlığı düşündüğümüzde hiç de fena sayılmayacak seviyelerde. İki kapılı versiyonunda 100 kilometrede 11,3 litrelik ortalama tüketim sunan motor, dört kapılı versiyonda ise 11,8 litre seviyelerinde geziniyor. Bir önceki jenerasyona göre 90 kilogram daha hafif hale getirilen Wrangler’da, 48V’luk hibrit sistemin kullanılması da, bu kabul edilebilir değerlerin ortaya çıkmasındaki başrol oyuncularından. Motor seçenekleri arasında 285 beygir güç ve 350 Nm tork üreten 3.6 litrelik V6 ünitenin var olduğunu da hatırlatmakta fayda var. Wrangler ile ilgili merak ettiğiniz her şeye buradan ulaşabilirsiniz.
2018 Jeep Wrangler tanıtım filmi