Akıllı telefon sahiplerinin büyük bölümü oyun oynamayı çok seviyor. Bu yüzden de mobil oyun pazarı gelişmeyi sürdürüyor. İşte bu konuda paylaşılan 2019 rakamları;
Mobil oyun pazarı inanılmaz büyük hale gelmiş durumda. Her yıl yüzlerce farklı oyun çıkıyor, mobil tarafa yönelik yeni oyun firmaları kuruluyor. Çünkü firmalar uzun süredir oyun tarafından gerçekten çok büyük paralar kazanıyor. Bu konuda paylaşılan son rakamlar ise kullanıcıların 2019’da mobil oyunlara harcadığı parayı gözler önüne seriyor. Sensor Tower verilerine göre kullanıcılar 2019’da Google Play Store içerisinde 24,7 milyar dolar, Apple App Store içerisinde ise 37 milyar dolarlık bir harcama gerçekleştirmiş. Bunlar hem oyunların kendisi hem de oyun için harcamalar üzerinden hesaplanıyor. 2018’e oranla Android tarafındaki harcamaların yüzde 15, iOS tarafındaki harcamaların ise yüzde 11,4 oranında arttığı görülüyor. 2019’da kullanıcı harcaması özelinde yüzde 12,8’lik büyüme ile toplam 61 milyar doların geçildiği de görülüyor.
Apple Arcade biliyorsunuz temel olarak Netflix’in oyun versiyonu olarak tanımlanıyor. Apple’ın mobil oyun tutkunlarının merakla beklediği servisi, bünyesinde 100’den fazla iOS, macOS ve tvOS işletim sistemli cihazlara özel yüksek kaliteli oyun barındırıyor. Kişilerin tek tek her oyuna değil aylık abonelik ile tüm oyun kataloğuna erişim sağlayabildiği serviste sunulan yapımlar, internete bağlı ya da internet olmadan oynanabiliyor. Bir cihazda bıraktığınız oyunu başka bir cihazda devam ettirmenize imkan tanıyan servis, bünyesinde herhangi bir reklam taşımıyor.
Canon’dan ilginç fotoğraf yardımcısı