Güçlü karakterini vurgulayan dış tasarımı ile dikkat çeken 2020 Dacia Duster, Türkiye SUV segmentinde önemli bir başarıya imza attı.
Müşterilerine kalite ile konforu bir arada sunan iç tasarımı ile Dacia Duster, 2020 yılının ilk 2 ayını, gerçekleştirdiği 2 bin 116 satış adedi ve elde ettiği 14,8 segment payı (C-SUV) ile toplam SUV pazarının lideri olarak tamamladı. Sevilen model, 2020 yılının ilk 2 ayında segment payını 2019 yılı aynı dönemine göre yüzde 17 artırmayı başarırken; satış adedini ise yüzde 229 ile üç katından fazla yükseltti. Marka, Duster modeli satışlarının yüzde 70’ini oluşturan ECO-G serisini; Comfort ECO-G 115bg 4×2 ve Prestige ECO-G 115bg 4×2 versiyonları ile müşterilerin beğenisine sunuyor. 133.400 TL başlangıç fiyatının yanı sıra 3 km’de sadece 1 TL ile yakıt tüketim avantajı sunan Duster ECO-G, ekolojik özellikleriyle de dikkat çekiyor.
Dacia Duster, 129.400 TL fiyata sahip Comfort 1.0 Tce 100bg 4×2 benzinli versiyonu ile C-SUV segmentindeki en uygun fiyatlı otomobili müşterilerine sunarken; Comfort ve Prestige 1.3 Tce 150bg 4×4 versiyonları ise gerçek bir SUV’un gücünü ve off-road becerisini bünyesinde barındırıyor. Comfort ve Prestige olmak üzere iki donanım seviyesi ile pazarda yerini alan Duster, dikkat çeken konfor ve güvenlik ekipmanlarına sahip. Otomatik klima, otomatik yanan farlar, 360° kamera, Eller Serbest Dacia Kart Sistemi, perde hava yastıkları, elektrik takviyeli direksiyon, Kör Nokta Uyarı Sistemi, 4×4 Bilgilendirme Ekranı, bel destek ayarlı yeni koltuklar ve Yokuş İniş Destek Sistemi Duster’da sunulan özellikler arasında yer alıyor.