Standart olarak xDrive ile gelen 2021 BMW M4 Competition Convertible, kendi çatısı altında iyileştirilen değerleriyle yola devam ediyor.
BMW’nin özellikle X7 ile birlikte yoğun eleştiriye tutulduğu yeni nesil böbrek ızgara tasarımı, 4 Serisi ürün gamıyla bambaşka bir noktaya taşındı. Geçtiğimiz yıl tanıtılan ürün gamıyla birlikte işin içerisine elektrikli versiyonun da dahil olduğu bu dinamiklerin önümüzdeki süreçte diğer isimlere de yansıtılacağının sinyallerini aldık. 2021 model yılıyla Türkiye’de de satışlarına başlanan yeni nesil BMW 4 Serisi, Eylül 2020’de tanıtılan performans zirvesi M4 Competition’ın yeni gövde tipiyle zenginleşmeye devam ediyor. Saatler önde duyurusu gerçekleştirilen 2021 BMW M4 Competition Convertible, teknik nitelik bazında diğer versiyonlara paralel bir performans vadediyor. Buradaki en büyük farkı, tavanın açılmasıyla birlikte altı silindirli motor ve rüzgar sesisin daha net duyulacak harmonisi olacak.
M4 Competition Convertible’ın kaputunun altında Coupe’de olan motor birebir şekilde görev yapıyor. Sıralı altı silindir mimarisinde geliştirilen 3.0 litrelik makine, 503 beygir güç ve 650 Nm tork değerlerini yere aktarabiliyor. Convertible’ın performans verileri de Coupe ile oldukça yakın. 0’dan 100’e hızlanmasını 3,7 saniyede tamamlayabilen modelin 0’dan 100’e hızlanmasıylsa 250 km/s ile limitli. Ek ücret karşılığında araçlarına M Driver’s paketini dahil ettiren kullanıcılar ise maksimum sürat limitlerini 280 km/s’e kadar esnetebilecek.