Şanzıman başta olmak üzere sürüş dinamiklerine etki edecek nitelikli yenilikleri getiren 2021 Hyundai i30 N, tüm merak edilenleriyle karşımızda.
Hyundai‘nin kendi içerisinde gerçekleştirdiği yeni yapılanmanın bizlere hediye ettiği “N” otomobilleri, performans noktasında markanın yeni bir meydan okumasıydı. Veloster ve i30 sonrası Kona ile SUV dinamiklerine de yansıtılan bu rozet için artık bir makyaj görecek kadar zamanı geride bıraktık. Bir süredir ipucu niteliğindeki paylaşımları üzerinden sizlerle değerlendirmesini yapmaya başladığımız 2021 Hyundai i30 N, bugün resmi kaynaklardan gelen paylaşımlarla tüm örtülerinden kurtuldu. Sürüş dinamiklerine etki edecek altyapı revizyonlarını beraberinde getiren makyaj operasyonu, elektronik destek asistanları konusunda da zenginliğe sahip.
Makyajlanan i30 N’in kaputunun altında 2.0 litreli turbo benzinli makineyi görmeye devam ediyoruz. 6 kademeli manuelin yanında departman tarafından revize edilen 8 kademeli çift kavrama şanzıman da listede kullanıcıları bekliyor olacak. Aracın güç oranları da şanzıman seçeneğine göre değişiklik gösteriyor. Manuel viteste 250 PS güç ve 353 Nm torkla gelen otomobilin performans paketi ve otomatik şanzımanla birleşimi ortaya 280 PS gü. ve 392 Nm’lik maksimum tork değerlerini çıkarıyor. Hyundai cephesi yapılan revizyonlarla birlikte aracın 0-100 değerinde 0,2 saniyelik iyileşme görüldüğünü de özellikle belirtiyor. Burada paylaşılan son rakamın 5,9 saniye olduğunu görüyoruz.