Tayland merkezli olarak tanıtımı gerçekleştirilen 2021 Isuzu MU-X, bir önceki nesli tamamen unutturacak niteliklere sahip.
2020 model yılıyla birlikte yepyeni bir yüze kavuşan Isuzu D-Max, bu noktada hiç olmadığı kadar iddialı bir konuma geldi. Kokpitindeki eleştirilen kalite nitelikleri de yukarı çekilen pickup sınıfının önemli üyesinin bu yapısı şimdi de SUV formuna taşınıyor. Tayland merkezli olarak tanıtımı gerçekleştirilen 2021 Isuzu MU-X, önceki neslinin yaklaşık yedi yıldır devam eden monotonluğunu kırma iddiasını da beraberinde getiriyor. Yeni model yılıyla birlikte ikinci jenerasyonuna kavuşturulan MU-X, yedi kişilik yolcu kapasitesi ve devasa kullanım alanlarıyla kullanıcıların ilgisini çekecek gibi görünüyor.
Tasarımının yanında altyapı dinamiklerini de D-Max ile paylaşan MU-X’in motor seçenekleriyle farklı kullanım dinamiklerine hizmet vereceğini söylemek mümkün. Aracın giriş seviyesinde 1,9 litrelik dört silindirli turbo dizel motor karşımıza çıkıyor. 150 PS güç ve 350 Nm tork üreten bu motor 6 kademeli otomatik veya manuel şanzımanla kombin ediliyor. Bir üst noktada ise 3.0 litrelik dört silindirli ikinci turbo dizel motor yer alıyor. Güç bazında 190 birimlik bir değerle hizmet veren bu motorun tork değeriyse 450 Nm olarak teknik tabloya yansıyor. Sadece 6 kademeli otomatik şanzımanla gelen bu motorun dört tekerlekten çekişli altyapıyı da standart getirdiğini görüyoruz. Dış ve iç tasarım dinamikleriyle D-Max’in karakterini yansıtan modelin Avrupa pazarına sunulup sunulmayacağını önümüzdeki süreç gösterecek.