2026’nın başında Türkiye’ye özel, daha düşük fiyatlı bir Volkswagen ID.7 satışa sunulacak
2026’nın Ocak ayında, Türkiye’ye özel olarak geliştirilen bir Volkswagen ID.7 versiyonunun satışa sunulacağı aktarılıyor.
Burada izleyebileceğiniz videoda Aslan Batur’un aktardığına göre, tamamen elektrikli Volkswagen ID.7’nin 2026’nın ocak ayında 150 kW gücündeki motoruyla yüzde 10 ÖTV dilimine girecek bir versiyonu satışa sunulacak. Motorunun Türkiye’ye özel olarak geliştirildiği belirtilen versiyonun, mevcut şartlarda bir değişiklik olmazsa 1,9 milyon TL’den daha düşük bir fiyatla satılacağı ifade ediliyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Şu anda 2 milyon 801 bin TL’ye satılan Volkswagen ID.7 210 kW 286 PS Pro S için Volkswagen Türkiye şunları aktarmıştı: “Yaklaşık beş metre (4,96 metre) uzunluğuyla dikkat çeken, Volkswagen’in üst orta sınıfta yer alan ilk küresel elektrikli modeli ID.7, Pro S donanım seviyesiyle Volkswagen showroomlarında yerini aldı. Volkswagen’in bugüne kadar geliştirdiği en uzun menzilli elektrikli otomobil olan Volkswagen ID.7, markanın güçlü sedan mirasını, üst düzey teknolojiler ve elektrikli mobilite vizyonuyla birleştiriyor. ID.7, premium ekipmanları ve üst düzey sürüş dinamikleri ile hem konforlu bir aile aracı hem de adeta bir spor otomobil karakterine sahip. Ayrıca, iç mekânda premium malzeme kullanımı konusunda da oldukça cömert olan ID.7’de vegan ve sürdürülebilir materyaller, markanın geleceğe bakış açısını vurguluyor.
ID.7, Türkiye’de 210 kW (286 PS) güce ve arkadan itiş özelliğine sahip Pro S versiyonu ile müşterilerle buluşuyor. ID.7 Pro S, 86 kWh net batarya kapasitesine sahip olup, WLTP birleşik çevrimine göre 697 km elektrikli menzil sunuyor. Şehir içi kullanımda ise bu menzil 844 km’ye kadar çıkabiliyor. Ayrıca, ID.7, 11 kW’lık AC şarj cihazlarıyla şarj edilebileceği gibi, DC hızlı şarj istasyonlarında 200 kW’a varan maksimum şarj hızıyla oldukça hızlı enerji çekerek, yüzde 10’dan yüzde 80’e sadece 26 dakikada şarj edilebiliyor. Araç yoldayken şarj ve termal yönetim işlevi sayesinde bataryanın bir sonraki DC şarj durağından önce ideal şarj ısısına erişmesi sağlanarak, bu yüksek hızlı şarj işlemi için ön hazırlık yapılıyor. Bu özellik, kışın şarj sürelerini ciddi oranda azaltabiliyor.”