E-ticaret sitesi Alibaba, 11 Kasım günü gerçekleşen Bekarlar Günü‘nde çeşitli indirim ve kampanyalara sahne olan 24 saatlik alışveriş festivali düzenlemişti. Toplamda 14,3 milyar dolarlık satış gerçekleşen etkinliğin ardından Alibaba, tam bir alışveriş çılgınlığına sahne olan o 24 saate ait ilginç ve eğlenceli istatistikleri yayınladı.
Bekarlar Günü’nü 2009’dan beri düzenleyen Alibaba’da bu yıl, 30 milyondan fazla paket sipariş edildi. Hazırladığı infografikte Alibaba, bu paketlerin toplamda iki bin yetişkin filin ağırlığına eşit olduğunu belirtiyor. Dünyanın her yerinden 58 bin çift çorap satılan sitede 2.800’den fazla biberon satışı gerçekleşmiş.
24 saatte 48 milyon ziyaretçi alan siteye 11 milyon ziyaretçi mobil uygulama üzerinden giriş yapmış. En çok alışveriş yapan ülkeler arasında ilk üç sırada Rusya, İspanya ve ABD bulunuyor. Daha ilk dakikasında 125 ülkeden alışveriş yapılmış olan Bekarlar Günü, Çin ekonomisi için büyük bir avantaja dönüştü.