Mart ayında pazara giren 408’de ciddi talep gören Peugeot, 2023 sonunda Türkiye merkezli olarak kendi tarihi rekorunu kırmak istiyor.
Merakla beklenen 408 modelini geride bıraktığımız mart ayında Türkiye’de satışa sunan Peugeot, nisan ayına geçişle birlikte marka bazlı olarak dikkat çeken rakamlar paylaştı. Türkiye merkezi olarak 2023 yılına 57 bin adetlik satış hedefiyle başlayan Fransız üretici, mart ayında 8 bin 857 adetlik satış rakamına ulaştığını bildirdi. Buna paralel olarak elde ettiği yüzde 8,5’lik pazar payıyla en fazla satış yapan 3’üncü marka olarak kayıtlara geçen marka ilk çeyrek satışlarında da benzer bir başarıya ulaştı. Yılın ilk 3 aylık döneminde 18 bin 194 adetlik satış ve yüzde 7,7’lik paya ulaşan Peugeot, satışa sunulan 408’in lansman döneminde 968 adetlik satışa ulaştığını açıkladı.
Yakalanan bu rakamları ve marka hedefleriyle ilgili açıklamalarda bulunan Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu; “Mart ayında gerçekleştirdiğimiz 8 bin 857 adetlik satış rakamıyla toplam pazarda 3’üncü sırada yer aldık. İlk 3 ayda ulaştığımız 18 bin adedin üzerindeki satış rakamıyla, sene sonu hedefimiz olan 57 bin adede doğru adımlarımızı hızlandırıyoruz. Markamıza tüketicilerinden çok yoğun bir ilgi var. Daha fazla araç temin ederek daha fazla müşterimizi otomobil sahibi yapmayı hedefliyoruz. Zira bu sonucu elde etmeyi başarırsak marka olarak Türkiye tarihindeki rekor satışına imza atmış olacağız. ” dedi.