Uber logosunu, marka kimliğini ve uygulamasını baştan aşağı yeniledi. Şirketin U harfli logosunun yerini alan yeni logo, tasarımıyla eski logodan kolayca ayrılıyor. Logonun merkezinde yer alan kareyi bit olarak adlandıran Uber, yeni logonun farklı alanlarda şirkete büyük kolaylık sağlayacağını belirtiyor.
Bilindiği üzere Uber, kısa bir süre önce yemek teslimat servisi UberEATS’i Amerika’nın belli şehirlerinde hizmete sunmuştu. Uber’in CEO’su Travis Kalanick, marka kimliğinin değişmesiyle alakalı açıklamada bulundu. Beyaz üstü siyah görünümün bölgeye göre değişen yumuşatılmış renklerle değiştiğini belirten Kalanick, Uber’in faaliyet göstertiği ülkelerde kimlikleri karşılamak için tekstil, doğal manzara, mimari, moda, insanlar, sanat ve daha fazlası üzerinde araştırma yaparak geçirdiğini ifade etti. Yeni bir yazı tipinin de kullanıldığını söyleyen Kalanick, yeni logoda temel bir Sans-serif yazı tipinin yer aldığını dile getirdi.