Elektrikli otomobil pazarının öncü isimlerinden Nissan, bu alanda daha da büyümek istiyor. Şirket yaptığı açıklama ile gerçekten büyük görünen 2022 hedefini açıklıyor.
Nissan orta vadeli stratejik planı ‘NISSAN M.O.V.E to 2022’ çerçevesinde elektrikli araç satışlarını arttırmayı, otonom sürüş sistemlerini geliştirmeyi, yaygınlaştırmayı ve araçların bağlanabilirlik özelliklerini hızlandırmayı hedeflediğini açıkladı. Şirket, stratejik planı doğrultusunda 2022 yılına kadar tamamen elektrikli araç veya e-Power güç ve aktarma organlarına sahip olmak üzere yılda 1 milyon adet elektrikli araç satmayı hedefliyor.
Şirket, ‘NISSAN M.O.V.E to 2022’ stratejik planı çerçevesinde, yeni Leaf ile elde edilen başarıyı geliştirerek 8 adet tamamen elektrikli araç modeli geliştirecek ve farklı markalar altında Çin pazarında elektrikli araç operasyonunu genişletiyor. Büyük isim ayrıca, IMx Concept’ten esinlenerek küresel bir elektrikli crossover araç da tanıtmaya hazırlanıyor. Alanın öncüsü, ürün ve teknoloji stratejisiyle yalnızca otomotiv sektörünün değil iş dünyasının gelişimine yön veren bir marka olmaya odaklanıyor. Inteligent Mobility vizyonu doğrultusunda elektrikli araçların geleceği konusunda otonom sürüş, birbirlerine bağlanabilir araçlar ve yeni mobilite çözümlerine odaklanarak çalışmalarını sürdürüyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Nissan Leaf, New York’dan Ödülle Dönüyor
Dünyanın en çok satan elektrikli otomobili olan Leaf, New York Auto Show öncesinde düzenlenen ‘Dünyanın En İyi Otomobilleri’ ödüllerinde ‘Dünyanın En Çevreci Otomobili’ seçildi. İlk pazara sunulduğu 2010 yılından bu yana 300.000’den fazla satılan Leaf geçtiğimiz haftalarda ‘Japonya Yeni Otomobil Değerlendirme Programı’ tarafından ‘5 Yıldız Güvenlik Ödülü’ne layık görülmüştü.
İlgili Video
Şirketten kullanılmış elektrikli otomobil pilleri için harika proje