Tüm zamanların en çok satan motosikletine “yok artık” dedirten yorum: 2018 Honda Super Scrambler Cub
Doğduğu topraklarda baştan yaratılan 2018 Honda Super Scrambler Cub, hemen her motosiklet meraklısının sahip olmak isteyeceği bir dönüşüme uğramış durumda.
Honda’nın 2017 itibarıyla 100 milyonluk üretim adedine ulaştığı Super Cub modeli, günümüzde Japonya başta olmak üzere Uzak Doğu’nun kısıtlı bölgelerinde satışa sunuluyor. 2018’in ocak ayında ufak değişimlerle güncellenen bu model, motosiklet dünyasının en çok satanları arasında kendisine zirvede yer açmış durumda. Meraklılarının kolayca hatırlayacağı gibi fabrika çıkış versiyonuna bakıldığında günlük hayatta kullanılan, standart bir “Mobylet” karakterinde olan bu model, Japonya merkezli K-Speed ekibi tarafından adeta baştan yaratıldı. Bahsetmekte olduğumuz motosiklet sınıfını baz aldığımızda bu zamana kadar gördüğümüz hiçbir custom projeye benzemeyen 2018 Honda Super “Scrambler” Cub, artık arazi koşullarına bile cevap verebilecek bir teknik altyapıyı barındırıyor.
Fabrikayı özendirecek detaylar
2018 Super Cub 110i üzerine geliştirilen projede aracın dış bölümünü oluşturan gövde parçalarının hemen her noktasında bir dokunuş mevcut. Kullanılan turuncu-mavi renk seçimiyle gövdedeki bu değişimler güçlendirilirken, egzozun aşağıdan alınıp yukarıya doğru verilmesi, fabrika çıkışında bu sınıfta yer alan modellere de bir gönderme içeriyor. Projenin en tamamlayıcı kısmı ise hiç şüphesiz dişli lastik seti. Gidon konusunda da fabrika çıkış parçayı bir kenara bırakan K-Speed ekibi, tracker tarzında düz yapıyı kullanmayı tercih ediyor. Honda Super Cub’ın 110cc’lik motoruyla 8 beygir güce sahip olduğunu da belirtmeden geçmeyelim. Efsane modelin fabrika çıkış versiyonu Japonya’da 2.000 dolarlık bir fiyatla alıcı bulmaya devam ediyor