Instagram profilinizin etki alanını Hikayeler özelliğini etkili bir şekilde kullanarak artırabilirsiniz. Sadece takipçilerinize değil, sizi takip etmeyenlere de ulaşmak mümkün.
Instagram üzerinde takipçi kazanmak ve daha geniş bir kitleye hitap etmek için pek çok ipucu bulunuyor. Bunlardan biri de Hikayeler özelliğini aktif ve doğru bir biçimde kullanmak. Hikayeler özelliği aylık 400 milyondan fazla aktif kullanıcı tarafından kullanılıyor. Bu da Instagram hesapları için yepyeni bir kitle anlamına geliyor. Paylaştığınız hikayelerin kendi profiliniz dışında görünmesi içinse yapmanız gereken şeyler esasen gönderilerde yapılması gerekenle hemen hemen aynı. Hikayelerde de etiketlerin önemi ortaya çıkıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Hikayelerde birden fazla etiket kullanımı
Bildiğiniz gibi platform hikaye çıkartmalarında “etiket” özelliğini sunuyor. Bu etiket çıkartması ise konunun odak noktasını belirlemek mümkün oluyor. Halihazırda Instagram üzerinde belli başlı etiketler de takip edilebildiği için, o alanda girilen hikayeler, o etiketi takip eden kullanıcılar tarafından görüntülenebiliyor. Ancak etiket çıkartmasıyla ne yazık ki sadece 1 etiket girilebiliyor.
Öte yandan platformun hikayeler kısmında çıkartmayı kullanmadan da etiket girmek mümkün. Bunun için gönderi üzerine yazı yazarken, etiket olmasını istediğiniz kelimeden önce # işaretini yapmanız yeterli oluyor. Böylelikle aynı hikaye içinde birden fazla etiket girebilirsiniz. Bu etiketlerle de hikayelerinizi görüntüleyen kişilerin sayısını artırabilirsiniz.
Benzer bir durum yer bildirimlerinde de oluyor. Hikayeler üzerinde yaptığınız yer bildiriminden kullanıcılar sizin o mekanda çektiğiniz fotoğrafları görüntüleyebiliyor. Ancak tabii ilgili konumu takip etmeleri gerekiyor.
İlginizi çekebilir
Fotoğraf düzenleme uygulaması D’efekt