Önemli geliştirmeler var; öne çıkanlarıyla 2020 Renault Alaskan
Fuar kapsamında öne çıkan yenilikleriyle sergilenen 2020 Renault Alaskan, iki yılın ardından daha işlevsel bir hal alacak.
Kullanıcılarını adeta bir halk lokantasındaymış edasında hissettiren çeşitliliğiyle, pickup sınıfının yükselişi devam ediyor. Önümüzdeki günlerde elektrikli dünyada da yeni bir boyut kazanacak olan rekabette, geçtiğimiz birkaç yılın modelleri içinse güncelleme zamanı geldi. Agresif tasarım karakteriyle bu ekosistem içerisinde akılda kalmayı başaran birkaç isimden birisi olan Renault Alaskan, 2020 model yılıyla birlikte gayet yerinde iyileştirmelere kavuşuyor. Geride bıraktığımız gün tanıtılan elektrikli Kangoo Z.E. Concept‘in yanındaki yerini alan model emisyon salınımı konusunda da ileriye götürülmüş durumda.
Bilinmesi gerekenler
Kaputunun altında yapılan geliştirmelerle de daha iyi performans vadeden Renault Alaskan, 2,3 litrelik twin-turbo dizel makineyle satın alınabiliyor. 160 ve 190 beygirlik iki farklı güç seçeneği kullanıcıların tercihine bırakılacak olan bu motorda, 22 birimlik artışla tork değerlerinin 425 Nm dolaylarına çekildiğini görüyoruz. Bu artışa paralel olarak yükleme kapasitesi 1,1 tona çıkartılan Alaskan’ın 3,5 tonluk çekiş kapasitesindeyse herhangi bir değişim bulunmuyor. Son olarak şanzıman kısmında 6 ileri manuel ve 7 ileri otomatiğin tercih edilebileceğini önem sırasında üste koyabiliriz.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Renault, aracın elektronik desteklerinde de önemli bir standartlaştırmaya gidiyor. Herhangi bi kaza durumunda can kaybının önüne doğrudan geçme potansiyeli barındıran otonom acil fren desteği, Alaskan’ın en baz versiyonlarından itibaren ekstra ücret ödemeden sunulacak. Sürüş niteliğini doğrudan etkileyecek son değişlikse arka bölümdeki süspansiyonlarda yer alıyor. Yükleme kapasitesini desteklemesinde olumlu etki yapacağı söylenen beş noktalı yeni sistem, sürüş konforuna da olumlu yansıyacak gibi görünüyor.
İlginizi çekebilir
Renault Clio