Remnant From the Ashes incelemesi
Soulslıke oyunları sevdiğimizi artık muhtemelen hepiniz biliyorsunuz. Hele de karşımıza temel mekanikleri alıp, üzerine yeni fikirler ekleyebilmiş bir yapım çıkıyorsa değmeyin keyfimize. Remnant: From the Ashes, bugüne dek gördüğümüz en ilginç yeni fikirlerle donatılmış Soulslıke oyun olmuş.
Gunfire Games’in Darksiders III’te yaptıklarını gördükten sonra bir sonraki oyunlarında tamamen Soulslike bir yapımla karşımıza çıkmaları şaşırtıcı olmadı. Darksiders gibi baştan aşağı aksiyon üzerine odaklanmış ve hızlı bir seriye dahi Dark Souls dokunuşları yapmayı başarmış bir firmadan ilginç şeyler görmemiz kaçınılmazdı. Remnant: From the Ashes, yapımcıların akıllarında olan ve ilk adımlarını Darksiders’ta attıkları yenilikçi fikirlerin vücut bulduğu oyun olmuş. Uzaktan baktığınız zaman bir Soulslike oyunundan bekleyeceğiniz en temel mekaniklerin burada da yer aldığını görüyorsunuz; öldüğünüzde tekrar dirildiğiniz ve haritayı sıfırlayan bonfire benzeri noktalar (kristaller), yanınızda sınırlı sayıda taşıyabildiğiniz sağlık yenileme eşyası, acımasız düşmanlar, hayattan bezdiren boss dövüşleri ve daha niceleri. Ancak bu noktadan sonra Remnant oyuncuyu ciddi şekilde şaşırtmaya başlıyor.