Güney Kore merkezli teknoloji devi LG, Türkiye’de gerçekten kullanışlı bir adım atıyor. Bu adımın arkasında popüler platform WhatsApp yer alıyor.
Günümüzde birçok iletişim ihtiyacımızı artık direkt olarak WhatsApp üzerinden sağlıyoruz. Bu durumun diğer firmalar da farkında. İşte bu yüzden LG Türkiye güzel bir adım attı. Firma yapılan resmi açıklama göre kullanıcılara WhatsApp üstünden müşteri desteği vermeye başladı. Bu konuda firma tarafından yayımlanan açıklama ise şu şekilde karşımıza çıkıyor:
“LG Electronics Türkiye, haftanın 7 günü, 09:00 – 17:00 saatleri arasında aktif olarak hizmet verecek WhatsApp hattıyla tüketicileriyle daha da yakınlaşıyor. LG’nin kullanıcıları ya da LG’nin ürünleri hakkında bilgi almak isteyen tüketiciler 0530 918 65 43 numaralı WhatsApp hattından LG TV, Beyaz Eşya, Mobil Telefon ya da Klima ve İklimlendirme Sistemleri ile ilgili detaylı ürün bilgisi ya da teknik destek alabiliyorlar.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
LG, Türkiye’de bir yarışma da düzenliyor
Teknoloji devi, 31 Mart’a kadar yarışmaya katılarak sorulara doğru yanıt verenlerden bir kişiye multimedya özellikleri ile öne çıkan LG Q60 akıllı telefon modelini hediye ediyor. Firma söylendiği kadarıyla önümüzdeki dönemde düzenlediği yarışmaları devam ettirerek TV, beyaz eşya, klima, monitör, projektör gibi hediyelerle zenginleştirecek. Q60 hediyeli yarışmaya katılmak isteyenlerin ise 31 Mart tarihine kadar www.lgkampanya.com adresine girerek kayıt olmaları, ardından sorulacak sorulara doğru olarak yanıt vermeleri gerekiyor. Tüm sorulara doğru yanıt vererek “Neden LG Q60’a sahip olmak istiyorsun?” sorusuna en uygun ve yaratıcı cevabı veren bir kişi ise Q60 modelinin ücretsiz olarak sahibi oluyor.