Volkswagen ve Audi resmi kaynakları tarafından paylaşılan animasyon niteliğindeki içerikte, Koronavirüs karşısında sosyal mesafeye vurgu yapılıyor.
Geçtiğimiz hafta içerisinde Koronavirüs odaklı fabrika kapatma duyurularını gerçekleştiren isimlerden birisi olan Volkswagen, sürece oldukça titizlikle yaklaşıyor. Avrupa ve Amerika gibi farklı bölgelerde devam eden operasyonlarını rafa kaldıran Almanya merkezli üretici, farkındalık yaratma konusunda da mantıklı bir adımla karşımızda. Yetkililerin sıkça vatandaşlarına değindiği dışarı çıkmama ve sosyal mesafe gibi konular arasından sosyal mesafeyi ele alan Volkswagen, Audi ile birlikte kısa ama mantıklı bir reklam videosu yayınladı. Virüsün etkilerinin azaltılması ve yayılması konusunda mesafe kurallarının ne denli önemli olduğunu vurgulayan bu reklamlarda, ikilinin logolarındaki semboller birbirlerinden ayrılıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Volkswagen tedbirli olma konusunda uyardı
Markaların resmi sosyal medya hesapları ve basın sitelerinden servis ettiği görüntülerde Volkswagen logosundaki baş harflerle birlikte Audi logosundaki zincirlerin birbirinden ayrıldığını görüyoruz. Bununla birlikte bir de mesaj yayınlayan şirket, salgın sürecince tedbirin ne denli önemli olduğunun altını çiziyor. Renault, Fiat-Chrsyler, General Motors ve Peugeot-Citroen gibi grupların tamamı son 10 günlük süre içerisinde grup içerisinde yer alan tüm markaların tesis operasyonlarını askıya aldığını duyurmuştu.