Türkiye’ye 2019 model yılıyla giriş yapan ve artık tek paket üzerinden tercih edilebilen 2020 Renault Kadjar, son olarak makyaj operasyonuna alınmıştı.
Türkiye macerasına 2019 model yılıyla başlayan makyajlı Kadjar, makyajla elde ettiği değişimlerden çok yeni motor seçenekleriyle kullanıcıların dikkati çekiyor. O dönem yeni Kadjar’ı kullanıcılara Touch, Touch Roof ve Icon olmak üzere üç farklı donanım seviyesiyle sunan Renault, başlangıç fiyatı olaraksa 158.250 TL’den müşterilerin karşısına çıkmıştı. 140 beygir güç üreten 1,3 litrelik benzinli makinenin yer aldığı giriş seviyesinden en tepe noktaya baktığımızda ise 1,5 litre dizel makinenin 245.250 TL‘lik fiyata kadar esneğini gördük. Günümüz itibarıyla ise 2020 Renault Kadjar sadece tek bir seçenek üzerinden tercih edilebiliyor. 160 beygir güç üreten 1,3 litrelik motor ve Touch paketin bir arada olduğu bu paket 277.900 TL’ye alıcı buluyor.
2020 Renault Kadjar için öne çıkan parçalar
Yenilenen Kadjar, geleneksel SUV tasarımına sadık kalırken, dinamik ve modern hatlarıyla daha şık bir görünüme kavuşuyor. Yeni Kadjar’da konfor, kalite ve ergonomik tasarım ön planda tutulurken, yeniden tasarlanan iç mekan ile daha konforlu bir sürüş deneyimi vadediliyor. Gündüz sürüş farlarına entegre edilen LED sinyaller, inceltilerek tampona entegre edilen LED arka sinyaller, geri vites lambaları ve sis farlarının dış tasarımdaki farkı yaratacağını söyleyebiliriz. Nitekim Pure Vision LED teknolojisine sahip sis farları ile enerji tüketimi halojen farlara kıyasla altı kat daha düşük seviyede. Yeni Kadjar 17 ve yeni 19 inç olmak üzere iki jant seçeneğinin yanı sıra “Ural Yeşil”, “Demir Mavi” ve “Arsenik Gri” gibi üç yeni renk ile birlikte geldiğini de tasarım noktasına belirtmekte fayda var.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Kadjar, 527 litre ile kendi segmentinde en geniş bagaj hacmine sahip modeller arasında yer alıyor. Arka koltuk sırtlığı, “Easy Break” kolları yardımıyla anında katlanabiliyor. Aynı zamanda, ön yolcu koltuğu da katlanarak düzleşebiliyor ve böylece 2,5 metre uzunluğa sahip eşyalar rahatça yüklenebiliyor. Kokpit bölümünde makyajı daha fazla hissettiğimiz modelin konsol merkezinde 7 inç‘lik güncelleştirilmiş multimedya ekran kullanılıyor. İçerideki tasarım oyunlarını havalandırma çıkışlarını güncelleştirerek gösteren Renault tasarımcıları, klima kumandalarında da ufak değişik yapmayı tercih etmiş. Kalite algısının yukarı çekilmesi adına krom parçalarda da artışın var olduğunu da şu aşamada ön plana çıkartabiliriz. Yakıt verimliliği ve performans odaklı yeni 1.3 TCe benzinli motor, yeni Kadjar ile birlikte Türkiye’de Renault ürün gamında ilk kez pazara sunuldu. Şu satışta olan 160 beygirlik versiyonda otomatik şanzıman sunuluyor.