Samsung Türkiye, akıllı telefon pazarıyla ilgili önemli bir açıklamada bulundu. Samsung Türkiye tarafından yapılan açıklamaya göre şirket, Türkiye akıllı telefon pazarında üçüncü çeyrekte, adet bazında yüzde 40,4 pazar payına sahip.
Şirketin konuyla ilgili yaptığı resmi açıklama ise şöyle: “Dünyaya ilham veren ve geleceği bugünden şekillendiren teknoloji devi Samsung olarak, insanların yaşamını kolaylaştıran, fiziksel ve dijital dünyaların mekansal sınırlarını ortadan kaldıran ürün ve hizmetler geliştiriyoruz. Bu yaklaşımla sunduğumuz akıllı telefonlarımızın, bağımsız araştırma kuruluşlarının da ortaya koyduğu üzere, kullanıcılar tarafından tercih edilmesinin de haklı gururunu yaşıyoruz.
Bağımsız araştırma şirketi GfK tarafından yayınlanan rapora göre, Türkiye akıllı telefon pazarında üçüncü çeyrekte, adet bazında yüzde 40,4 pazar payına sahip olmamız Türkiye’deki güçlü konumumuzun önemli bir kanıtı niteliğindedir.
Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da insanların yaşamını renklerinden, onlar için yeni ufuklar açan akıllı cihazlarımızla tüketicilerimizin yanında olmaya devam edeceğimizi kamuoyunun bilgisine sunarız.”
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsung Türkiye’den önce Xiaomi’den açıklama gelmişti
Araştırma şirketi Canalys, 2020 üçüncü çeyreğinde Türkiye’nin en çok satan akıllı telefon markasının Xiaomi olduğunu kısa bir süre önce paylaşmıştı. Xiaomi’nin yıllık yüzde 26 pazar payı ve yüzde 340 büyüme ile Türkiye akıllı telefon pazarında birinci sıraya yerleştiği araştırmada belirtilmişti. Şirketin 46,5 milyon cihaz satma başarısı göstererek dünya genelinde en büyük akıllı telefon üreticileri arasında üçüncü sıraya yerleştiği ifade edilmişti.