reklamı kapat

POPÜLER

Volkswagen ID.3 Ddi D1

Volkswagen ID.3 de Çin klonlamasından kurtulamadı; Didi D1 ile tanışın

Volkswagen ID.3 ile dış tasarım dinamikleri oranında büyük benzerlikler taşıyan Didi D1, MPV sınıfında kullanıcıların karşısına çıkacak.

Volkswagen ID.3, markasının elektrik dönüşümündeki ilk yeni model olarak karşımıza çıkarılmasıyla kendinden sonra gelecekler için önemli ipuçları barındırdı. Gerek teknik nitelikler, gerek teknoloji gerekse tasarım burada kenara not ettiğimiz hayati parçalarla doluydu. Farklı ihtiyaçlara cevap verebilen menzil dinamikleriyle sunulma politikasıyla da öne çıka ID.3, günümüz itibarıyla yollara çıkmaya başlamış durumda. Madalyonun Çin pazarında da bu alanda hissedilir bir çeşitlilik soz konusu. Kısa sürede elektrikli otomobilde de dünyanın en büyük pazarlarından biri haline gelen ülkede, geleneksel modellerde gördüğümüz klon tasarımın da bu yenilikçi modellere yansıması uzun sürmedi. Listeye eklenen son üye ülkenin en büyük üreticilerinden BYD ortaklığıyla geliştirilen Didi D1.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

D1’de Volkswagen ID.3 çizgileri temel taşlar üzerine kurulu

D1 modeli dinamikleri gereceği MPV sınıfında seyreden bir model olarak karşımıza çıkıyor. Klasik sürgülü kapılarıyla da bunu hissettiren aracın dış tasarımındaki parçalar ise ID.3 çizgilerine büyük oranda paralel. Jantlarıyla da akıllarımıza Volkswagen ailesinin bu yeni ismini getiren D1’in teknik nitelikleriyse şimdilik tek paket üzerine kurulu. Üzerindeki batarya paketiyle tek seferde yaklaşık 420 kilometre menzil kat edebileceği açıklanan araçta sadece tek adet elektrik motoru konumlandırılıyor. Bu motor 136 beygir gibi günümüz şartlarına uygun bir güç değeriyle kullanıcılara hizmet edebilecek niteliklerde. Aracın kokpitinde ise arka yolculara kadar uzanan zengin bir ekran düzeni karşımıza çıkıyor. Pazarda pay potansiyeli taşıyan Didi D1’in beklentileri ne denli karşılayacağıysa merak konusu.

İlginizi Çekebilir

Bu da Ford’un tamamen elektrikli Mustang modeli