reklamı kapat

POPÜLER

Mitsubishi L200 cephesinden Türkiye'ye özel reklam filmi

Mitsubishi L200 cephesinden Türkiye’ye özel reklam filmi [İzle]

Mitsubishi L200’ün, 2018 ve 2019 yıllarında Türkiye’nin en çok tercih edilen pick-up’ı olması nedeniyle hazırlanan reklam filmi yayına girdi.

Temsa Motorlu Araçlar’ın Türkiye’de satışa sunduğu Mitsubishi L200’ün Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından açıklanan verilere göre 2018 ve 2019 yıllarının en çok tercih edilen pick-up aracı oldu.  L200, 2020 yılının ilk 11 ayını da %45.5’ lik Pazar payı ile lider tamamladı. Temsa Motorlu Araçlar,  L200’ün bu başarısını kamuoyu ile paylaşmak amacıyla bir reklam filmi hazırladı. Filmde  L200’ün zirvedeki değişmeyen yeri; zorlu dağların zirvelerine tırmanan bir dağcının, üst üste her tırmanışında zirvede bir Mitsubishi L200 ile karşılaşmasıyla anlatılıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Mitsubishi L200 ve dikkat çeken özellikleri

Özellikle yeni jenerasyonundaki tasarımsal değişimleriyle bu başarısını ileriye taşıma konusunda eli güçlendirilmiş bir model karşımızda duruyor. Tasarımı bir kenara bırakıp işlevsellik katan yeni özelliklere baktığımızdaysa 2020 Mitsubishi L200 ile birlikte gelen yeni arazi modu karşımıza çıkıyor. Hem Super-Select hem de Easy-Select dört çeker sisteminde; “GRAVEL, MUD/SNOW, SAND, ROCK” modlarına yeni bir Arazi Modu eklendi.

Markaya göre bu mod, patinajı düzenlemek ve hem tüm arazi performansını hem de çamur ve karda kendi kendine kurtulma performansını maksimize etmek için motor gücünü, güç aktarımını ve frenlemeyi kendiliğinden kontrol edebilecek niteliklerde. Tabi ki buradaki en büyük yardımcı elemanın yokuş iniş desteği olduğunu da belirtmeden geçmeyelim. L200’de sunulan 2,2 litrelik dizel motor 150 PS güç ve 400 Nm torkla yola devam ediyor.

İlginizi çekebilir

Dikkat çeken Nissan Ariya modeliyle de tanışın

İLGİLİ HABERLER