reklamı kapat

POPÜLER

Renault'un pistlerdeki temsilcisi bundan böyle Alpine olacak

Renault’un pistlerdeki temsilcisi bundan böyle Alpine olacak

Alpine, yenilikçi, özgün ve seçkin spor arabalara adamış bir Renault Grubu markası olarak, uzun vadeli büyüme planlarını bugün duyurdu.

Alpine Cars, Renault Sport Cars ve Renault Sport Racing’in mevcut faaliyetleri, Alpine markası altında tek bir oluşum olarak birleşecek. Alpine, özgün bir markanın güvenilirliğini, uzman üretim kabiliyetini, mühendislik becerisini Formula 1’in medya yansımaları ile bir araya getirecek. Tüm bunlar, marka çevresinde gerçek bir pazar değeri yaratma ve markayı farklı bir lige taşıma hedeflerinin temellerini oluşturuyor.

Alpine iş birimini geliştirmenin bir parçası olarak, Renault Grubu ve Lotus Grubu, elektrikli spor otomobilin ortak geliştirilmesi de dahil olmak üzere bir dizi iş birliği alanını incelemek için bir mutabakat sözleşmesi (MoU) imzaladı. Alpine ve Lotus ekipleri, hem Fransa hem de Birleşik Krallık’taki ilgili kurumların kaynaklarını, uzmanlığını ve tesislerini kullanarak elektrikli spor otomobilinin ortak mühendisliği, tasarımı ve geliştirilmesi için kapsamlı bir fizibilite çalışması yürütecek.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Marka; teknoloji, dağıtım, müşteri deneyimi ya da markaya ve müşterilere değer katan diğer tüm alanlarda Renault Grubu inovasyonunun ön saflarında yer alacak. Dolayısıyla, markanın yeni ürün jenerasyonu, Renault Grubu’nun en son yeniliklerinin yanı sıra F1’in teknoloji ve uzmanlığından yararlanacak: F1’in veri analizi ve işlemedeki yüksek performansından elde edilen verimli enerji yönetimi, güvenlik sistemleri ve bağlantı çözümleri… Tüm bunlar Alpine ürünlerine önemli bir rekabet avantajı sağlayacak:

Yarışın devamı

Alpine ve Renault, Formula 1, Ralli ya da Dayanıklılık gibi farklı kategorilerde başarılarla dolu uzun bir yarış geçmişine sahip. Alpine Tasarım Direktörü Antony Villain, “Formula 1’in yanında tüm motor sporları programlarına güçlü ve özel bir kimlik vermek önemli bir fırsat. Faaliyetlerimizin merkezinde yer alan motor sporları ile görsel kimlik bizim için çok önemli. Bugün yeni tasarımıyla gördüğünüz aracımız Alpine F1 ekibinin yeni kimliğinin ilk çağrışımı. Bazı yapısal görsel öğeler araç üzerinde kalmaya devam edecek, bazıları ise değişecek. Üç renkli büyük marka logosu, markanın motor sporlarındaki kimliğinin en belirgin sembolü. Mavi, beyaz ve kırmızı renkler bizim için çok önemli olan Fransız ve İngiliz bayraklarını ifade ediyor. Tüm motor sporları öğelerinde değişiklikler yapılmaya devam edecek” ifadelerini kullandı.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Alpine, rekabet için rekabetten doğan marka

Alpine, rekabet konusunda tutkulu genç bir olan Jean Rédélé tarafından 1955 yılında kuruldu. Şirketine, yarışmak için en sevdiği alanın adını verdi: Alpler. Marka, en büyük motor sporları zaferini 1978’de elde etti; Le Mans 24 Saat Yarışları zaferi. Fabrika, 70’li ve 80’li yıllarda A310 V6 ve GTA dahil yeni ve yenilikçi binek araçlarını piyasaya sürmeye devam etti. Marka, üretimi 1995’te durdurmuş, 2018’de yeni A110’u hayranlarıyla tekrar buluşturmuştu.

İlginizi çekebilir

Yeni dönemin ilk elektriklisi Mercedes EQC

İLGİLİ HABERLER