reklamı kapat

POPÜLER

Instagram

Instagram, ürün etiketleme sistemini hayata geçirdi

 - Güncelleme: 22 Mart 2022 20:18

Meta çatısı altında yer alan en önemli platformlardan Instagram, ABD merkezli olarak ürün etiketleme sistemini hayata geçirdi.

Instagram, şimdilik sadece ABD merkezli olarak kullanıcıların paylaştığı fotoğraflar üzerine ürün etiketlemesine izin vermeye başladı. Kişilerin fotoğraflar üzerine sadece başka hesapları etiketlemesini istemeyen firma, sürece ürünleri de sokuyor ve bu durum birçok içerik üretici için güzel görünüyor. Ürün etiketleme sürecini daha önce spesifik bazı hesaplara özel bırakan firma, yeni hamlesiyle ile özellikle makyaja odaklanan içerik üreticileri memnun edecek gibi görünüyor. Hatta firma özelliğin tanıtım görselini de direkt olarak bunun üzerine kuruyor. Yeni özellik ile bir içerik üretici, paylaştığı portre fotoğrafında kullandığı tüm makyaj malzemelerini etiketleyebiliyor. Bu sayede kişiler direkt olarak fotoğraf üzerinden ürünlerin satın alma bağlantılarına ulaşabiliyor.

Platformu alışveriş odağında ciddi şekilde değiştirmeye devam eden Instagram, ileride küresel olarak da kullanıma sunulacağı aktarılan ürün etiketleme sürecini kolay kullanılır hale getirmiş. Kişiler bir fotoğraftaki birden fazla ürünü, paylaş tuşuna basmadan hemen önce basit arama ve işaretleme sistemleriyle etiketleyebiliyor.

Etiketlenen ürünleri hakkında üretici firmalara da bildirim geçen Instagram, ileride etiketlenmiş ürünler üzerinden yapılan satışlardan içerik üreticilere pay verme sistemini de devreye alacak.

Instagram bu da ilginizi çekebilir: Sony’nin yeni konsept elektrikli otomobil ile tanışın

İLGİLİ HABERLER