reklamı kapat

POPÜLER

Netflix

Netflix, yakında özel canlı yayın içerikleri ile de karşımıza çıkabilir

Netflix, geçtiğimiz haftalarda 2022’nin ilk çeyrek sonuçlarını açıkladı. Uzun süre sonra ilk defa abone kaybeden firma, değişik planlar yapıyor.

Kaçıranlar için Netflix, burada da aktardığımız üzere 2022’nin ilk üç ayında 2021’in son üç ayına oranla 200 bin abone kaybetti. Yapılan resmî açıklamaya göre şirketin abone kaybı ikinci çeyrekte tam 2 milyon seviyesine ulaşacak. Bu düşüşün arkasında sayıları artan güçlü rakipler, engellenmeye çalışılan hesap paylaşma ve özellikle fiyat artışları yer alıyor. Peki bu nasıl önlenecek? Bunun için zaman zaman gündeme gelen farklı planlar var. Örneğin CEO Reed Hastings, çeyrek açıklamaları kapsamında “reklam destekli” daha ucuz abonelik paketini düşündüklerini aktarmıştı. Bunun için daha önce bir tarih vermeyen firma, yeni çıkan iddialara göre paketin çıkışı için yıl sonunu hedefliyor. Firmanın gelecek için başka planları da bulunuyor

Ortaya çıktığı kadarıyla Netflix, “canlı yayın” tarafına da ciddi şekilde adım atmak istiyor. Firmanı ilk aşamada özellikle komedi şovları olmak üzere birçok farklı içeriği canlı olarak yayınlamak istediği aktarılıyor. Canlı yayınlar ile daha fazla kişiye ulaşma şansı olduğu ve bunda başarı olacağı düşünülen şirket, rekabetin arttığı alanda ilerisi için önemli adımlar atmak zorunda ve bu konuda kesinlikle boş durmuyor.

Netflix, 2022’nin sonunda ayrıca bir hesabın farklı evler arasında paylaşılması sisteminde de yeni döneme başlayacak. Şirket burada detaylandırdığımız yeni dönemde ortak hesap kullanımını azaltmak istiyor. Netflix’in abonelik kaybı arkasında resmî açıklamaya göre 100 milyondan fazla hesabın ortak kullanılması yer alıyor.

Netflix Türkiye hamlesi yanında bu da ilginizi çekebilir: Netflix’in son dönemdeki en popüler filmi

İLGİLİ HABERLER