Çevrimiçi müzik pazarının en önemli ismi ve lideri Spotify, bu sefer bilet satışı konusunda gündemde yer alıyor.
Geçtiğimiz günlerde detaylarına burada yer verdiğimiz Türkiye abonelik fiyat artışı ile ses getiren Spotify, bu sabah da detaylarına burada yer verdiğimiz Android tarafındaki tasarım değişikliği ile ses getirmişti. Şimdi ise firmanın konser bilet satışı konusunda testlere başladığı ortaya çıktı. Henüz her ülkede açılmayan bu yeni altyapıda kişiler, firmanın listelediği konserlere kolaylıkla bilet satın alabilecek. İlk aşamada sadece belirli ülkelerde açılacak altyapıda şu an satılan biletler direkt olarak burada görülebiliyor. Platform üzerinden yürüyen ödeme süreci, birçok kişinin hoşuna gidecek ve sanatçılara da büyük fayda sağlayacak gibi görünüyor. Bu sayede konserlere daha fazla kişinin ulaşacağı düşünülüyor.
Spotify pazarın halen en büyük ismi konumunda yer alıyor. Firma 2021’in sonunda 180 milyondan fazla ücretli aboneye ulaşmıştı. Firmanın aylık aktif kullanıcı sayısı ise 406 milyonun üzerinde yer alıyordu. 2022’nin ilk çeyreğinde servis toplam 182 milyon ücretli aboneye ulaştı. Firmanın 2022’nin ilk çeyreğindeki aylık aktif kullanıcı sayısı ise 422 milyona kadar çıktı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Geçtiğimiz hafta açıklanan 2022’nin ikinci çeyrek sonuçlarında ise 188 milyon ücretli aboneye ulaşıldığı aktarıldı. Toplam kullanıcı sayısı ise 433 milyon seviyesine ulaşıldı. Abone sayısını devamlı olarak artıran firma, bunu kâra döndürme konusunda ise zorluk yaşıyor.
Spotify zammı yanında bu da ilginizi çekebilir: Sony’nin yeni konsept elektrikli otomobil ile tanışın