Logosunun ardından yeni otomobillerinde öne çıkartacağı mottoları lanse eden Peugeot, bu mottoların temellerini de paylaştı.
Yeni jenerasyon 308’in üzerine kondurduğu logo ile kendi içerisinde bambaşka bir döneme geçişin mesajlarını veren Peugeot, yeni marka manifestosunun duyurusunu da gerçekleştirdi. “Çekiciliğin lisanı” (The Language of Attraction) olarak lanse edine yeni manifesto, göz alıcı olmanın gücü etrafında oluşturulan yeni marka vizyonunu somutlaştırıyor. Peugeot yeni dönemde sokaklara çıkartacağı otomobillerde göz alıcılık, tutku ve köklü bir tarih gibi mesajları öne çıkartmak istiyor. P
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Peugeot yeni marka yaklaşımı için özel bir reklam filmi hazırlıyor
Peugeot’nun yeni manifestosu, markanın aynı zammanda rönesans olarak lanse ediliyor. “The Language of Attraction” felsefesinin temelleri de “Göz Alıcılık”, “Duygu” ve “Mükemmellik” olmak üzere üç marka değerinin birleşimine vurgu yapıyor. Aslanlı markanın “Göz Alıcılığı”nın yeni yorumu, Amerikan kreatif ajansı Doner tarafından hayata geçirildi. Bu manifesto, önce İngiltere’de, ardından Fransa’da gösterilen bir reklam filminde ortaya çıktı. Söz konusu reklam filmi, Aralık sonundan itibaren ise Avrupa ülkelerinde ana akım televizyon kanallarında ve dijital kanallarda gösterime girecek.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
İlginizi çekebilir
Türkiye için hazırlanan Chery Omoda 5 ile tanışın