reklamı kapat

POPÜLER

Jeep Compass e-Hybrid

Jeep Compass e-Hybrid Türkiye’de satışta; işte fiyat ve özellikleri

Renegade ile birlikte aynı dönemde ürün gamına dahil edilen Jeep Compass e-Hybrid, üç farklı versiyonla tercih edilebilecek.

Jeep Türkiye’nin mayıs ayına ürün gamına eklediği önemli seçeneklerden biri de Compass merkezli oldu. 2022’nin ilk günlerinde tanıtımı gerçekleştirilen e-Hybrid versiyonu, 4xe’nin ardından Compass için ikinci bir elektrik dokunuşunu getirecek. Hafif hibrit altyapısıyla gelen Jeep Compass e-Hybrid, şehir içerisinde daha ekonomik bir kullanım vadediyor. Üç farklı donanım paketiyle listelerdeki yerini alan modellerin tamamında 4×2 altyapı standart olacak. Ailenin başlangıç fiyatı 1.439.450 TL olarak resmiyet kazanıyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Jeep Compass e-Hybrid fiyat listesi

Markanın resmi kaynakları tarafından paylaşılan fiyatlar şu şekilde;

Compass e-Hybrid 1.5 130hp Longitude 4×2 – 1.439.450TL
Compass e-Hybrid 1.5 130hp Limited 4×2 – 1.504.450TL
Compass e-Hybrid 1.5 130hp S Limited 4×2 – 1.704.450TL

Jeep Compass e-Hybrid standart donanım özellikleri

Compass e- Hybrid’in Limited donanım seviyesinde; “18 inç Alüminyum Jantlar, Otomatik Uzun Farlar, Parlak Siyah Tavan Barları, Led Sis Farları, Karartılmış Arka Camlar, Anahtarsız Giriş & Çalıştırma,Geri Görüş Kamerası, Otomatik Katlanır Yan Dikiz Aynaları, Kablosuz Şarj, Adaptive Cruise Control (ACC)” sistemi bulunuyor. Modelin en üst donanım seviyesi olan S-Limited’de ise; “19 inç Saten Gri Alaşımlı Jantlar, Sunroof, Siyah Tavan ve aynı renkteki Tavan Barları, Isıtmalı Ön Koltuklar ve Direksiyon Simidi, 8 Yöne Ayarlanabilen Elektrikli Ön Koltuklar, 4 Yöne ayarlanır Elektrikli Bel Ayarlı Koltuklar, Hafızalı Sürücü Koltukları ile 40/20/40 Katlanabilir Arka Koltuklar ve Trafik İşareti Algılama” gibi özellikler ekleniyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Kaputunun altında da 1,5 litrelik turbo benzinli motor standart olarak kullanıcıları bekliyor olacak. Önden çekişli altyapı ve 7 ileri çift kavrama şanzıman ile kombin edilen bu motor 130 beygir güç ve 240 Nm’lik tork değeri üretiyor. 48V’lık başlangıç jeneratörlü sistem ise 20 beygir ve 55 Nm üreten elektrik motoruyla sisteme entegre ediliyor. 48V sistemin şehir içi kullanımda tamamen elektrikli sürüşe olanak tanıyacak olması da kullanıcı deneyiminde önemli etken. Düşük hızlı manevralarda ve aracı ilk kalkış ivmelenmesinde içten yanmalı motorun devrede olmadığı sürüş mümkün olacak.

İlgili video