reklamı kapat

POPÜLER

TikTok

TikTok, Apple Music ve Spotify entegrasyonu getirdi

Özellikle gençler arasında çok popüler oranda kullanılan platformlar arasında yer alan TikTok için güzel özellikler çıktı.

TikTok için artık Apple Music, Amazon Music ve Spotify entegrasyonu sunuluyor, bu sayede kişiler popüler uygulamada dinledikleri müzikleri kolaylıkla tercih ettikleri çevrimiçi müzik servisindeki çalma listelerine ekleyebiliyor. Şimdilik sadece iki ülkede aktif edilen bu güzel altyapı, şimdilik spesifik olarak iPhone özelinde öne çıkarılıyor ancak yüksek ihtimalle Android tarafında da sunuluyor ya da yakında mutlaka sunulacaktır. Platform için bundan önce yeni değişiklik gündeme gelmişti. TikTok’un video yükleme limiti sürekli olarak artıyor. Süreci yıllar içerisinde 1 dakikadan 10 dakikaya kadar çıkaran firma, en son 3 dakikadan 10 dakikaya bir sıçrayış gerçekleştirmişti. Yakında ise 10 dakikadan 15 dakikaya çıkılacağı öğrenildi. Şu an aktif olarak test edilmeye başlanan 15 dakika limiti, platformu YouTube’a bir adım daha yaklaştırıyor ve bu durum birçok kişiyi fazlasıyla memnun ediyor. Kısa formatlı doğmasına rağmen platformun içerik odağı son dönemde değişiyor, daha uzun videolar içerik üreticilere büyük bir esneklik veriyor.

Dev platform için elbette başka testler de yapılıyor. TikTok, diğer birçok ücretsiz servis gibi bünyesinde reklamlar barındırıyor. Kullanıcı verileri yanında reklamlar üzerinden de ciddi gelir elde eden firma, reklamları sevmeyenler için şu an bir paket üzerinde çalışıyor.

Uygulama kodlarında bulunan bu paket, çıktığında ABD özelinde 4,99 dolarlık bir fiyata sahip olacak ve platformdaki tüm reklamları kaldıracak. Bu paket yüksek ihtimalle çok geniş bir kitleye ulaşacaktır çünkü TikTok’taki reklamlardan rahatsız olan çok sayıda kullanıcı bulunuyor. Biliyorsunuz Google da YouTube tarafında uzun süredir reklamları kaldıran bir aboneliğin satışını yapıyor.

TikTok planları yanında bu da ilginizi çekebilir: Vivo X Flip katlanabilir telefon modeli