Sahibinden platformuna uzun süredir alan adı sorunu nedeniyle erişilemiyordu. Şirket birden fazla açıklama sonrasında sorunu çözdü.
Türkiye’nin en büyük ve eski internet girişimlerinden olan Sahibinden, erişim sorunu hakkında sabah saatlerinde Instagram hesabı üzerinden yaptığı ilk açıklamada şu ifadelere yer vermişti: “Alan adı hizmeti sağlayan firmayla yaşadığımız teknik bir sorun nedeniyle platformumuza şu anda erişim sağlanamamaktadır. Sorunun en kısa sürede giderilmesi için ilgili firmanın çalışmaları devam etmekte olup konu çözüldüğünde yeniden bilgilendirme yapılacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyururuz.” Şirket daha sonra ise medyada dolanmaya başlayan son iddialara yönelik olarak şu yeni açıklamayı yapmıştı: “Medyada yer alan sahibinden.com alan adının başka bir kişi / firma tarafından satın alınmış olması, alan adının yenilenmemesi haberleri gerçeği yansıtmamaktadır. Alan adı hizmeti aldığımız firma sorunun en kısa sürede giderilmesi için gerekli çalışmaları sürdürmektedir. Konu çözüldüğünde yeniden bilgilendirme yapılacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyururuz.” Biraz önce ise sorunun çözüldüğü şu açıklama ile duyuruldu: “Alan adı hizmetini sağlayan firma gerekli teknik çalışmaları tamamlamış ve platformumuza erişim normale dönmüştür. Kamuoyuna saygıyla duyururuz.” Şirketin bir alan adı sorunu ile bu kadar uzun süre kapalı kalması halen büyük bir şaşkınlık veriyor. Bu konuda firmadan yüksek ihtimalle daha detaylı bir bilgi gelmeyecek ancak her büyük platformun bugün yaşananlardan bir ders çıkarması gerekiyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Sahibinden gelişmeleri yanında bu da ilginizi çekebilir: Vivo X Flip katlanabilir telefon modeli