Mercedes-Benz EQE için Türkiye’ye özel motor seçeneği geldi
Tamamen elektrikli Mercedes-Benz EQE için Türkiye’ye özel motor seçeneği getirildi. Model resmi açıklamaya göre 3.886.500 TL’ye satılıyor.
Bu versiyon için Mercedes-Benz Türkiye tarafından yapılan resmi açıklama şöyle oldu: “Mercedes-Benz’in lüks sedanı EQS’in tüm temel işlevlerini daha kompakt bir tasarımda sunan ve sadece Türkiye’ye özel 160 kW’lık elektrik motoruna sahip EQE 280 AMG, Ekim ayından itibaren 3.886.500 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. AMG dış mekân tasarım konseptine özgü ön tampon, sportif hava giriş ızgaraları ve krom süslemelerin yanı sıra Mercedes-Benz yıldızı desenli radyatör paneli, krom kaplamalı parlak ve entegre Mercedes yıldızı EQE 280 AMG’nin dış tasarımında öne çıkıyor. Arka tasarımda üç boyutlu LED arka aydınlatma grubu, AMG’ye özgü krom süslemeli arka tamponda yer alan özel difüzor ön plana çıkıyor. Bununla birlikte, Coupé yapısına sahip çizgileri ve çerçevesiz kapılar da dış tasarımı tamamlayan özellikler olarak dikkat çekiyor. Opsiyonel Gece Paketi, MANUFAKTUR renk seçenekleri ve farklı jant tasarımları ile EQE 280 AMG’nin tasarımı istenildiği gibi şekilleniyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
EQE 280 AMG, 218 beygir (160 kW) gücündeki motoruyla elektrikli sürüş menzilini yükseltiyor. EQE 280 AMG, yaklaşık 90 kWsa kapasitesindeki bataryası sayesinde 622 km’lik menzili ile (WLTP) Türkiye’de bugüne kadar sunulan en yüksek menzile sahip EQE modeli. Dört kollu ön süspansiyon ve çok kollu arka süspansiyona sahip EQE 280 AMG’ye opsiyonel olarak ADS+ adaptif süspansiyon sistemine sahip AIRMATIC havalı süspansiyon eklenebiliyor.
Standart olarak sunulan 10 dereceye kadar açıya sahip arka aks yönlendirme ile daha üstün yol tutuşu, önemli ölçüde artırılmış çeviklik ve daha iyi manevra kabiliyeti sunuluyor. 60 km/s’in altında hızlardaki manevralarda, arka tekerlekler ön tekerleklerin aksi yönünde 10 dereceye yönlendiriliyor. Böylece otomobilin dönüş çapı sanal olarak yaklaşık iki metre kısalıyor. Yüksek hızlarda arka tekerlekler ön tekerleklerle aynı yönde 2,5 dereceye kadar yönlendiriliyor. Bu sayede dingil mesafesi sanal olarak uzarken, özellikle yüksek hızlarda daha dinamik ve daha stabil bir sürüş karakteri oluşuyor.”