reklamı kapat

POPÜLER

Chery HIMLA

Chery, Şangay Otomobil Fuarı’nda HIMLA pickup serisini tanıttı

Çinli otomobil devlerinden Chery, Şangay Otomobil Fuarı’nda HIMLA adını verdiği yeni pickup serisini tanıttı.

Türkiye satışı hakkında henüz bir açıklamanın yapılmadığı HIMLA serisi hakkında Chery Türkiye şunları aktardı: “Chery, Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı’nda marka için yeni bir adımı temsil eden tamamen yeni HIMLA pickup serisini resmen tanıttı. Bu, Çinli otomobil üreticisinin küresel stratejisinde önemli bir dönüm noktası oldu. Küresel pickup pazarının hızla büyüdüğü bir dönemde hayata geçirilen HIMLA, Chery’nin bu segmentteki stratejik hedeflerini yansıtmanın yanı sıra, eksiksiz ürün portföyü, enerji dönüşümü ve akıllı teknolojilerin güçlendirilmesi olmak üzere üç temel sütun üzerinden geleneksel pickup modellerin geleceğini yeniden tanımlıyor. Küreselleşme, sadece bireysel pazarlara açılmak değil, aynı zamanda sektör trendlerini doğru bir şekilde öngörmek anlamına geliyor. Pickup kullanımı ise tamamen pratik amaçlardan “yaşam tarzı ve iş” amacına doğru odaklanmaya yönelirken HIMLA, Chery’nin küresel ulaşım senaryolarını yeniden tanımlamadaki teknolojik becerisini temsil ediyor. HIMLA serisi Chery’nin 28 yıllık teknik uzmanlığına dayanıyor ve NEV araçların üç temel bileşenden ve akıllı bağlantıda şirketin öncü olma avantajlarından da yararlanıyor. Böylece küresel pickup pazarının değer zinciri aktif bir şekilde yeniden şekilleniyor. HIMLA pickup serisinin dünya tanıtımına ek olarak, Chery amiral gemisi TIGGO 9 CSH modelinin önderliğindeki hibrit ürün yelpazesini de 2025 Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı’nda tanıtarak Chery Süper Hibrit’in (CSH) gelişmiş becerilerine de dikkat çekti.

Son yıllarda pickup sınıfı araçlar, geleneksel işlev amacının ötesine geçerek çok üretkenliği yaşam tarzının çekiciliğiyle birleştiren çok yönlü araçlara dönüştüler. Küresel pickup pazarı artık büyümenin altın çağına giriyor. En son IHS verilerine göre, küresel pickup satışları 2025 yılında 5,67 milyon adede ulaştı ve 2030 yılına kadar 6,3 milyon adedi aşması bekleniyor. Bu da yaklaşık %1,8 oranında yıllık büyüme (CAGR) anlamına geliyor. Elektrikliye geçiş, akıllı teknoloji ve özel kullanım olmak üzere çok boyutlu bir eğilim de ortaya çıkmış durumda. Chery’nin HIMLA serisi bu değişime stratejik bir yanıt niteliğinde. “HIMLA” ismi, dağ zirvelerine olan hayranlıktan ve fetih ruhundan esinlenerek hedef kitlesinin cesur ve pratik değerlerini temsil ediyor.

Chery’nin küresel stratejisinin temel unsurlarından biri olan HIMLA; benzinli, dizel ve tamamen elektrikli versiyonlar da dahil olmak üzere çok sayıda güç-aktarma sistemi seçeneğiyle kompakt, orta ve büyük pickup kamyonet seçenekleri ile oldukça geniş bir yelpazeyi kapsıyor. Bu çok yönlülük, ticari kullanımdan aile taşımacılığına ve off-road maceralarına kadar farklı ihtiyaçlara cevap veriyor. HIMLA, özünde Chery’nin küresel stratejisinde önemli bir dönüm noktasını temsil ederken, aynı zamanda yeni enerji ve akıllı inovasyon yoluyla pickup kamyonetlerin yüksek kaliteli ve insan odaklı araçlara dönüşmesinde öncü rol oynuyor.

Mütevazı bir marka olarak başlayan ve Fortune Global 500 şirketlerinden birine dönüşmesine kadar uzanan başarılı yolculuğunda Chery, her zaman teknolojik yeniliklerle motive oldu. Benzinle çalışan araçların olduğu bir çağda, motorlar ve şanzımanlar da dahil olmak üzere temel teknoloji engellerini aştı. Chery, yeni enerji ve akıllı ulaşım yarışında batarya hücreleri ve yapay zekâ gibi geleceğe yönelik alanlara yönelerek liderliği ele geçirdi. Bu noktada HIMLA serisi, özünde “Küresel Beş Yıldızlı Güvenlik Standardı”nı barındırarak bu mirası sürdürüyor. Yüksek dayanımlı gövde yapısı, akıllı sürüş destek sistemleri ve gelişmiş batarya güvenlik teknolojisiyle donatılan araç, dünya genelindeki karmaşık yol koşullarında kullanıcı güvenliğini garanti altına alıyor.

Chery, “Küreselleşme yerelleşmedir” ilkesine inanıyor. Bu noktada HIMLA, Orta Doğu’nun off-road modifikasyon gereksinimlerini, Orta ve Güney Amerika’nın yük taşımacılığı ihtiyaçlarını veya Avrupa’nın elektrikliye geçiş hamlesini karşılamak üzere bölgesel sürüş alışkanlıklarına, düzenlemelere ve standartlara göre tasarlandı. “Tek bölge, tek strateji” yaklaşımı, gerçek anlamda yerelleştirilmiş çözümlerin elde edilmesini sağlıyor. Chery’nin güçlü küresel satış ve servis ağının desteğiyle HIMLA, pazara giriş yapmaya hazırlanıyor. Chery, bugüne kadar yurt dışında 1.700’den fazla bayi, ayrıca önemli pazarlarda yerel araştırma ve geliştirme merkezleri ve üretim üsleri kurdu.

“Teknoloji ihracatı + pazar geliştirme + yerelleştirilmiş operasyonlar” modeli, HIMLA’nın bölgesel gereksinimlere hızla uyum sağlamasını ve küresel kullanıcıların güvenini kazanmasını sağlıyor. HIMLA, sadece Chery’nin pickup dünyasına yönelik teknolojik bir cevap olmakla kalmıyor, aynı zamanda küresel pickup pazarının değer algısını da kökten değiştiriyor. Chery’nin yenilikçi ruhundan güç alan HIMLA, küresel pickup pazarının gelişimini, yolcu odaklı tasarım, zekâ, premium olma ve yeni enerji kullanımı olmak üzere dört temel değer doğrultusunda hızlandırıyor. HIMLA, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılar için her senaryoya uygun, daha uygun maliyetli ve özel olarak tasarlanmış bir teslim alma seçeneği sunuyor. Adına yakışır şekilde -dağlar kadar kararlı, buzullar kadar güvenilir- HIMLA, Chery’nin yorulmak bilmeyen tırmanma ruhunu temsil ediyor ve küresel pickup pazarında “Teknoloji Odaklı Chery” için yeni zirvelere ulaşıyor.”

Chery International Genel Müdür Yardımcısı Zhu Shaodong, Chery markasının lansmanında yaptığı konuşmada, “Chery markası orijinal amacına sadık kalıyor ve aile odaklı müşterilerin ilk tercihi olmaya devam ediyor” dedi. Ayrıca HIMLA’nın stratejik vizyonuna da değinerek, “HIMLA, her türlü arazide üstün bir performans sunabiliyor ve bu da her kullanıcının hayalindeki topraklara ulaşmasına yardımcı oluyor” dedi.

Chery yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X