reklamı kapat

POPÜLER

Tamamen elektrikli Isuzu D-Max EV

Tamamen elektrikli Isuzu D-Max EV resmi olarak tanıtıldı

Tamamen elektrikli Isuzu D-Max EV, resmi olarak tanıtıldı. Araç üzerindeki çalışmalar uzun süredir sürüyordu.

Tasarımsal açıdan büyük bir sürpriz barındırmayan tamamen elektrikli Isuzu D-Max EV, iki farklı elektrik motoru üzerinden toplam 188 beygir güç sunuyor ve 0’dan 100 km/s hıza 10 saniyenin biraz üzerinde ulaşabiliyor. 130 km/s hıza kadar çıkabilen araçta, 66,9 kWh kapasiteli batarya yer alıyor. WLTP menzili 262 km olarak açıklanan model, maksimum 50 kW hızda şarj edilebiliyor. 1.000 kg yük taşıyabilen ve 3.500 kg çekme kapasitesi bulunan model, 2.350 kg ağırlığında. Temelde dizel D-Max ile benzer olan elektrikli D-Max EV, yakında birçok pazarda satışa sunulacak. Bu pazarlar arasında Türkiye’nin olup olmadığı henüz belli olmuş değil.

toplamda ise 174 beygir güç ve 325 Nm tork sunulacak. Elektrikli versiyonu 1.9-litre dizel motorlu seçenekten daha güçlü olacak bilgisi geçilen D-Max, 66,9 kWh kapasitesinde lityum iyon batarya paketi donatılacak. Henüz menzili paylaşılmayan araç, aktarıldığı kadarıyla 1.000 kg taşıyabilecek ve 3.500 kg yük çekebilecek. 130 km/s hızın üstüne çıkamayacağı aktarılan aracın, maksimum hızı az görünüyor ancak böyle bir modelde bunun çok da sorun olması beklenmiyor. Yüksek hız yerine diğer alanlara ağırlık veren firma, milyonlar sattığı D-Max için bir D-Max Hi-Lander MHEV versiyonu üzerinde de çalışıyor. Bu araçta verilen bilgiye göre 48V sisteme sahip 1.9 litrelik turbo dizel motor yer alıyor.

Geçtiğimiz yıl 2024 Isuzu D-Max karşımıza çıkarılmıştı. Araç makyajlanan yeni gövde tasarımıyla mevcut jenerasyona oranla biraz daha modern görünüyordu ve yeni aydınlatma takımlarıyla görünüşünü güçlendiriyor. İçinde dışına oranla çok daha az güncelleme bulunan ancak genel olarak sınıfına göre modern bir yaşam alanına sahip olan arazi aracı, “D-Max V-Cross 4×4” adı verilen sürümüyle çok daha iddialı görünüyor, bu sürümde siyah renkli ekstra gövde parçaları, mat siyah 18-inç jantlar ve fazlası bulunuyor.

Çift ve dört kapılı versiyonları bulunan yeni D-Max, 1.9-litrelik turbo dizel motoruyla 148 beygir güç ve 350 Nm tork getiriyor. Modelin üstteki 3-litrelik turbo dizel motoru ise 187 beygir güç ve 450 Nm tork sağlıyor. İki ve dört çeker opsiyonları sunulan araç, altı ileri manuel ya da altı ileri otomatik şanzıman ile kombinlenebiliyor. Zorlu şartlarda sürüşü kolaylaştırmak adına yeni bazı sürüş modlarıyla gelen model, kamera bazlı otomatik güvenlik sistemleri de taşıyor.

Tamamen elektrikli Isuzu D-Max EV yanında bu da ilginizi çekebilir: Vivo X Flip katlanabilir telefon modeli