Test süreci devam eden 2020 BMW M8, performans dinamiklerinin yanında elektrik destekleriyle de kullanıcılarında fark yaratma amacında.
2018 yılı itibarıyla dönüşünü tamamlayan yeni jenerasyon BMW 8 Serisi, kısa süre içerisinde çeşitlendi. Coupe versiyonunun ardından Convertible olarak da tercih edilebilir olan model için asıl beklenen pasta ise hiç şüphesiz M8. Otomobilin ilk oluşum sürecinden itibaren 2020 yılında asfalta ineceğini bildiğimiz model için çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Gözlerin üzerinde olduğunu fark eden BMW cephesi ise neyse ki bilgi aktarma konusunda ketum bir tutum sergilemiyor. Resmi kaynaklar üzerinden paylaşılan yeni görseller barındırdığı kokpit detaylarıyla da bir ilki beraberinde getirdi.
M8’in sürüş dinamikleri konusunda en iyisini vadetmesi için direksiyon başına markanın test pilotu Martin Tomczyk geçmiş durumda. Ailenin diğer üyelerinden de bildiğimiz gibi süspansiyon ve şasi dinamikleri konusunda fark yaratmasını beklediğimiz otomobilin performans rakamlarıysa şimdilik resmiyet kazanmadı. Bu noktada bildiğimiz tek şey sie twin-turbo destekli 4,4 litrelik V8 makinenin kaputun altında rol alacağı. Beklentiler ise bu motorun 600 ile 630 beygir dolarlarında güç üreteceği yönünde. Paylaşılan yeni görseller üzerinden ortaya çıkan parçaların başındaysa kokpitte konulandırılacak olan “M Mode” düğmesi. Ekranlar üzerinden yeni bir seçenek menüsünü doğuran bu tuşla birlikte sürüş modları arasında “Pist” seçeneği de dahil ediliyor. M8 bu modla birlikte tüm konfor odaklı özelliklerini pasif hale getirerek dinamiklerini tamamen performansa odaklıyor.
8 Serisi Convertible