Tonale’nin İstanbul’da düzenlenen uluslararası etkinliğinde konuşan Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, önemli mesajlar verdi.
Markası için yeni döneme geçiş anahtarı niteliği taşıyan Tonale, İtalya sonrasında tüm dünyadan basın mensuplarının bir araya geldiği bir etkinlikle İstanbul’da lanse ediliyor. Markanın yeni bir segmente giriş anahtarı da olan SUV modeli, tasarım ve teknolojik dinamikleriyle de “en”leri ve “ilk”leri taşıyor. Bizim de kısa da olsa bir araya gelme fırsatına eriştiğimiz Tonale’nin İstanbul’daki etkinliğine markanın üst düzey yetkililerinin katılması da dikkat çekti. Organizasyon kapsamında özel bir video mesaj paylaşan CEO Jean-Philippe Imparato, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki potansiyeline dair konuştu.
“Türkiye, Alfa Romeo için önemli bir potansiyel”
Tonale ile birlikte daha fazla kullanıcıya erişme imkanlarının oluştuğunu vurgulayan Imparato, Türkiye pazarının da kendileri için öncelikli olduğunu ifade etti. Imparato açıklamalarında; “Türkiye ise EMEA bölgesindeki en yüksek potansiyel pazarlardan biri ve Tofaş, Stellantis’in hem ticari hem de endüstriyel anlamda önemli bir ortağı. Türkiye Alfa Romeo için çok önemli bir Pazar. Bu nedenle Alfa Romeo Tonale’nin uluslararası lansmanını İstanbul’da gerçekleştirmekten memnuniyet duyuyoruz. Markamız yeni ürün gamı ile Türkiye premium pazarında önemli oyunculardan biri olacak. Tonale de bu yolculuktaki önemli kilometre taşlarından ilki. Sizlere Tonale ile harika bir etkinlik ve sürüş deneyimi diliyorum.” ifadelerine yer verdi.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Organizasyonda Türkiye’yi temsil eden Alfa Romeo Türkiye Marka Direktörü Özgür Süslü de, beklentiler ve hedefler hakkında ipuçları verdi. Marka olarak hizmet kalitesi ve daha iyi bir kullanıcı deneyimi gibi başlıklara çok önem verdiklerini ifade eden Süslü; “Türkiye pazarının müşteri taleplerine ve vergi sistemine uygun küçük hacimli motorları ile Tonale, pazarın en önemki segmentinde Alfa Romeo’nun iddiasını ortaya koyacak. Marka olarak önceliğimiz satış adedinden ziyade hizmet kalitesi ve en iyi müşteri deneyimi. Bu yaklaşımımızı müşterilerimizin ödüllendirdiğini görüyoruz. Tonale’nin ürün gamına eklenmesi ile yılın ilk 9 ayında geçtiğimiz yılın satış rakamını geride bıraktık. Bu yıl sonunda ise geçtiğimiz yılın beş katından fazla satış adedine ulaşacağımızı öngörüyoruz. Özetle Alfa Romeo markası için Türkiye’de yeni ve büyümeye işaret eden bir dönem, Tonale ile başlıyor.” dedi.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Lansmanda konuşan Ürün Direktörü Daniel Guzzafame ise; “Tonale’yi büyük bir titizlikle tasarladık. Kalite, dayanıklılık ve teknolojik öğeleri içeren tüm geliştirmelerimizde 15 Bin saatlik sanal simülasyonlarla gerçekleşti. Sanal testlere ek olarak farklı noktalardaki yol şartlarında 4 milyon km araç yol testleri yapıldı. Böylelikle Tonale’nin gerçek bir Alfa ve Premium bir SUV olmasını sağladık” diyerek Tonale’de premium nitelikler kadar dizel motorla birlikte düşük kullanım maliyetlerinin de mümkün olduğunun altını çizdi.