Amazon Prime aboneliği için genel olarak uzun zamandır sabit kalan Avrupa ücretlerinde üzücü bir artışa gidiliyor.
Amazon Prime aboneliği, Avrupa’da ilk olarak Almanya, İngiltere, Fransa, İspanya ve İtalya merkezli olarak artırılıyor. Amazon bu artışın arkasında küresel enflasyonun olduğunu belirtiyor ve bu durum ileride Türkiye için de artışın gelebileceğini akıllara getiriyor. İnanılmaz şekilde Türkiye’de halen aylık sadece 7,90 TL‘ye erişim sağlanabilen servis, Avrupa’da yıllık abonelik bazında yüzde 40’a yakın bir artış görüyor. Buna benzer bir artışı Türkiye için de yapması hiç sürpriz olmayacak Amazon, artış nedeniyle Avrupa’daki kullanıcılardan tepki topluyor ancak küresel ekonomik göstergeler nedeniyle bu aralar birçok firma fiyat artışlarına gidiyor. İşe alımları yavaşlatan ya da durduran ve genel olarak ürün / hizmet fiyatlarını artıran firmalar, olumsuz ekonomik tablodan çok fazla zarar almak istemiyor.
Prime aboneliği en son içerisinde yer alan Prime Video servisi için tasarım konusunda güncelleme yapılmış olmasıyla gündemimize gelmişti. Prime Video, giriş yapılan platformlarda geçilen yeni arayüzü ile Netflix’e oldukça benzer bir hale getirildi. Bu konuda farklılaşmak istemeyen ve bu kararı kullanıcı alışkanları göz önüne alındığı zaman oldukça mantıklı olan firma, yeni arayüzle çok daha modern bir kullanıcı deneyimi getiriyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Yeni arayüzü temelde sola konumlandırılan altı farklı seçeneğin üzerine kuran Amazon, yeni arayüzde barındırdığı içerikleri daha iyi şekilde gözler önüne seriyor. Alışveriş devi en popüler içerikleri öne çıkardığı yeni tasarımı kendisi yukarıdaki resmi video içerisinde anlatıyor. İçerik sayısı rakiplere oranla oldukça az olan Prime Video servisi, önümüzdeki dönemde 500 milyon dolardan fazla bütçe ile hazırlanan Yüzüklerin Efendisi dizisiyle öne çıkacak
Amazon Prime gelişmeleri yanında bu da ilginizi çekebilir: Netflix’in son dönemdeki en popüler filmi