Amazon Türkiye yeni bir kategoriyi daha kullanıma sundu. Amazon Türkiye, Gıda ve İçecek kategorisini hizmete açtı.
Şirket müşterileri bugünden itibaren konserve gıdadan alkolsüz içeceklere, atıştırmalıklardan makarna ve baklagillere kadar çok sayıda ürünü satışa sundu. Müşteriler, yüzlerce yerli ve yabancı markadan stoklarla sınırlı seçili binlerce üründe 7-13 Nisan tarihleri arasında açılışa özel yüzde 60’a varan indirimlerden yararlanabiliyor. Prime üyeleri de kendilerine özel fırsatlarını kullanabiliyor.
Şirketin Ülke Genel Müdürü Richard Marriott, “Amazon.com.tr’yi hizmete açtığımızdan bu yana müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak için durmaksızın çalışıyoruz. Bu doğrultuda, ürün seçkimize ‘Gıda ve İçecek’ kategorimizi eklediğimizi duyurmaktan mutluluk duyuyorum. Amazon Türkiye olarak müşterilerimize ihtiyaç duydukları ürünleri mümkün olan en hızlı ve güvenilir şekilde sunarak fayda sağlamayı amaçlıyoruz. Müşterilerimizin mağazadan alışveriş yapmanın kolaylığını ve rahatlığını yaşarken tüm ihtiyaçlarını da karşılayabilmeleri adına hâlihazırda geniş olan ürün yelpazemizi daha da genişletmeye devam edeceğiz,” dedi.