Farklı alanlarda hazırladığı çok sayıda çözümle dikkat çeken teknoloji şirketi Anker, 2023 yılını yüzde 80’in üzerinde büyümeyle kapattı.
Bu konuda Anker’dan yapılan açıklamalarda şunlara yer verildi: “Yaşamı kolaylaştıran teknolojilere öncülük eden Anker, Türkiye pazarındaki güçlü büyümesini sürdürüyor. Son olarak Yunanistan ve Kıbrıs’ın da bağlanmasıyla merkez ülke konumunu perçinleyen Anker Türkiye, başarısını her geçen gün artırıyor. Anker Türkiye’nin son 4 yılda Anker ekosisteminde en hızlı büyüyen pazarlar arasına girdiğine dikkat çeken Anker Türkiye, Yunanistan ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Bodur, “Orta Asya ülkelerinin yanı sıra Yunanistan ve Kıbrıs operasyonlarının da bağlanması başarımızın en önemli göstergelerinden biri. Hem cirosal hem de satış anlamında büyümeye devam ediyoruz. 2023’ü tüm olumsuzluklara rağmen %80’nin üzerinde bir büyümeyle kapattık. Bunun yanı sıra birçok ürün grubunda ilk üç sırada yer almayı başardık” dedi. Tıpkı 2023’te olduğu gibi 2024 yılında da çift haneli büyümeyi hedeflediklerini belirten Anker Türkiye, Yunanistan ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Bodur, sözlerini şöyle sürdürdü: “Türkiye, ekonomik olarak zorlu bir pazar. Kur, hem bizim hem de sektördeki rakiplerimiz için çok önemli bir unsur.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Haliyle bir projeksiyon yaparken ülkenin ekonomik şartları, kurun nereye gidebileceği, seçim olup olmayacağı gibi birçok detayı bir araya getirip öngörü yapmamız gerekiyor. Mart ayının sonunda yerel seçimler gerçekleşecek. Yani birçok belirsizlik söz konusu. Ancak biz Türkiye pazarına güveniyor, yatırımlarımızı askıya almak yerine sürdürmeyi tercih ediyoruz. Aynı zamanda kur artışına rağmen premium ürünleri erişilebilir fiyatla kullanıcılarımıza buluşturmayı hedefliyoruz. Bu nedenle perakende kanallardaki yatırımlarımızı %65-70 oranında artırarak, tüketici elektroniği alanında müşterilerimize olumlu alışveriş deneyimini en iyi şekilde sunmaya gayret edeceğiz. Bu deneyim sayesinde müşterilerimizin satın almadan önce ürünün performansından emin olabilecekleri imkanları sunmak istiyoruz. Pazarlama yatırımlarımızı ise geçen seneye kıyasla %45 artıracağız” dedi.”