10 yıldır AIDS’e son verme mücadelesinde (RED)’e destek sağlayan Apple, bu yıl da desteğini sürdürüyor. Apple, Dünya AIDS Günü için müşterilerinin (RED)’in AIDS’ten uzak bir nesil yaratma misyonuna katkıda bulunmasını sağlamak üzere her zamankinden daha fazla yol sunuyor. Bu yıl da Apple, iOS oyunlarında, cihazlarında ve aksesuarlarında (RED)’e katkıda bulunuyor.
HIV virüsünün anneden daha doğmamış çocuğa bulaşmasını önleyen ilaçlarla 10 yıldır AIDS’in yayılmasına karşı mücadele eden Apple bu konu ile ilgili açıklamada bulundu. Apple CEO’su Tim Cook, ” Hayat, bir insanın verebileceği en önemli hediye,” açıklamasını yaptı ve şöyle ekledi: “(RED)’in vizyonu ve kararlılığı sayesinde, AIDS’ten uzak bir nesil, erişebileceğimiz bir amaca dönüştü. Dünyayı bulduğumuzdan daha iyi bırakmak istiyoruz. Bu yüzden (RED) ile kurduğumuz uzun soluklu ortaklık bizim için büyük önem taşıyor.” dedi.
App Store’da yer alan çoğu popüler oyun kendi logolarını kısa bir süreliğine terk ederek kırmızı logoya geçiş yapmış durumda. (RED)’e destek veren bu oyunlar App Store’a özel olarak sınırlı bir süre için özel (RED) içerikleri sunacak. İlgili uygulama içi satın alımlardan elde edilen tüm gelir Global Fund’a bağışlanacak.
Katılımcı 20 oyun arasında Angry Birds 2, Angry Birds POP!, Best Fiends, Best Fiends Forever, Boom Beach, Candy Crush Jelly Saga, Clash of Clans, Clash Royale, CSR2, Episode, Farm Heroes Saga, FarmVille: Tropic Escape, FIFA Mobile, Hay Day, MARVEL Contest of Champions, PewDiePie’s Tuber Simulator, Plants vs. Zombies Heroes, SimCity BuildIt, War Dragons ve YAHTZEE With Buddies bulunuyor. Apple, müşterilerin yıl boyu satın alabileceği mevcut (PRODUCT) RED ürün serisine ek olarak, bugünden itibaren iPhone 7 için Smart Battery Case, iPhone SE Kılıfı, Beats Solo 3 Wireless kulak üstü kulaklık ve Pill+ taşınabilir hoparlör olmak üzere dört yeni (RED) ürününü de satışa sunuyor. Bu desteğin 6 Aralık tarihine kadar süreceğini de unutmadan söyleyelim.