Apple, resmi internet sitesinde güncellemeye gitti. Bu güncelleme hem mobilde hem de masaüstünde gerçekleştirildi.
Teknoloji devi Apple tarafından yapılan tasarım güncellemesi genel olarak aşırı büyük olmadı. Firma sadece masaüstü sitesinin üst kısmında yer alan menüleri açılır yapıya dönüştürdü. Kullanımı ciddi şekilde iyileştiren bu menüler, aranan ürünlere daha hızlı şekilde ulaşılmasını sağlıyor. Örneğin iPhone menüsü altında satışı yapılan tüm güncel iPhone modelleri, iPhone satın alma bağlantıları ve iPhone’lar ile bağlantılı iOS, iCloud ve Siri bağlantıları sıralanıyor. Firma eğlence menüsü altında Türkiye’de açık olan tüm servislerini listeliyor. Store kısmında yukarıdaki görselde görebileceğiniz menüler karşımıza çıkarken, mobilde ise artık resmi sitenin sağ üst köşesindeki açılır menü daha çok öne çıkarılıyor. Buna basıldığı zaman tam ekran olarak tüm ürün kategorileri açılıyor.
Şirket bundan önce son çeyrek sonuçlarıyla gündeme gelmişti. Apple, kendisi için geride kalan bundan önceki çeyrekte 90 milyar dolar gelir ve 20 milyar dolar net kâr elde etmişti. Geçtiğimiz günlerde detayları verilen son çeyrekte ise firma tam 117 milyar dolar gelir ile 30 milyar dolar net kâr açıkladı. Sadece üç aylık dönemde elde edilen bu rakamlar bir kez daha nefes keserken, firma elde edilen sonuçlar ile alandaki tüm rakiplerini yine geride bırakmayı başardı. Pandemiden sonra başlayan ekonomik durumlar, diğer olumsuzluklar ve bozulan / maliyeti artan tedarik hatlarına rağmen iyi bir çeyrek dönemini daha geride bırakan teknoloji devi Apple, en çok geliri sürpriz olmayacağı üzerine yine iPhone’lar üzerinden elde etti. Firmanın en çok para kazandığı ikinci alan bir önceki çeyrekte de olduğu gibi servisler oldu.