Akıllı saat sektöründe zirveye oynaması beklenen Apple, uzun zamandır beklenen saat duyurusunu yaptı yapmasına ancak görünen o ki bu duyuru yeterince ilgi görmedi. Yapılan sosyal medya analizleri, Apple Watch‘un sosyal ağlarda çok büyük yankı bulmadığını gösteriyor.
Sosyal medya araştırma şirketi Fizziology, Apple’ın Spring Forward etkinliğinin Twitter’a nasıl yansıdığını analiz etti. Ortaya çıkan sonuçlara göre etkinlikte HBO’nun Apple TV’ye özel olarak duyurulması, Apple Watch’a oranla daha fazla ilgi topladı. Yeni nesilin televizyonu çok sevdiğini dile getiren Fizziology’nin başındaki isim Ben Carlson, bu nedenle de Apple TV’nin fiyatının ucuzlamasının ve HBO ile yapılan anlaşmanın daha fazla ilgi çektiğini ifade ediyor.
Yapılan araştırma beklenmedik bir sonucu da gözler önüne seriyor. Apple Watch’a ilgi gösteren kesimin daha çok 35 yaşın üzerindeki kişiler olduğu görülüyor. Bu da Apple’ın akıllı saatinin gençlerden ziyade daha çok orta yaşlı kesimin ilgi alanına girdiğini gösteriyor.