Apple’dan Android kullanıcılarını iPhone’a geçmeye teşvik eden reklamlar [İzle]

24 Nisan 2018 12:00

Apple, Android kullanıcılarının iPhone’a geçiş yapmalarını teşvik etmeyi amaçlayan “Life’ın iPhone’da daha kolay” serisinde iki yeni video paylaştı. İlk reklam App Store’un üstün güvenliğini ve kötü amaçlı uygulamalara karşı korumak için insanlar tarafından hazırlanan küratörlüğü hedef alıyor.

Apple’ın ikinci reklamı iPhone 8 Plus ve iPhone X’deki portre modu ve Portre aydınlatma özelliklerini vurguluyor. İki reklamın uzunluğunun 15 saniye olduğunu ve bu reklamların büyük ihtimalle hem televizyonlarda hem de Apple’ın sosyal medya hesapları üzerinden paylaşılacağını söyleyelim.

Apple’ın çerçevesiz OLED ekranlı iPhone modeli: iPhone X

Apple geçtiğimiz yıl sonlarına doğru iPhone 8 ve iPhone 8 Plus modelleriyle birlikte iPhone X’u da satışa sunmuştu. iPhone’un 10. yıl dönümü için özel olarak geliştirilen telefonda tüm iPhone modellerinde gördüğümüz ana ekran tuşu yer almıyor. Touch ID parmak izi sensörünün yerine Face ID adı verilen yüz tanıma sisteminin tercih edildiği telefon, güvenlikte yeni bir dönemi başlatıyor. Apple’ın belirttiğine göre Face ID sistemi, düşük ışıkta dahi sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Yüzünüzü algılayabilen Face ID, şapka veya gözlük takılması durumunda dahi kullanıcıların yüzlerini algılayabiliyor. Face ID, ön kamera, nokta projektör, kızılötesi kamera gibi özelliklerden yararlanıyor. iPhone X’un Türkiye’deki başlangıç fiyatı ise 6.099 TL.

Video

Paylaş