Arazide gerçek bir kral: Mercedes-Benz G 500 incelemesi
DETAYLAR
DIŞ TASARIM
İkonik tasarımını korusa da, boyutlarında ciddi farklılıklar bulunuyor. G-Serisi, artık daha uzun ve daha geniş bir gövdeye sahip
YENİ FAR TASARIMI
Ganin yeni farları her zaman olduğu gibi yuvarlak formlu. Ancak bu sefer daha önce tamponda yer alan gündüz farları çember formunda farın içine alınmış
KOKPİT
En büyük değişim kapıların ardında gerçekleşmiş. Mercedes-Benz’in yeni nesil kumanda birimleri ve dijital panelleri G’yi modern zamanlara ışınlıyor
PERFORMANS
G 500’ün çift-turbo V8 motoru 2429 kg ağırlığındaki otomobile 5.9 saniyelik 0-100 km/s performansı sağlıyor. 210 km/s’lik maksimum hız ise çok etkileyici sayılmaz
ARAZİ YETENEĞİ
G 500, merkezi, ön ve arka olmak üzere üç diferansiyel kilidi sunuyor. Ayrıca diferansiyel kilitlerinden biri ya da Low Range aktif olduğunda kullanılabilen G modu da arazideki hakimiyeti artırıyor
SAĞLAM GÖVDE YAPISI
G 500’ün yeteneklerinde gövde yapısının da önemli bir payı bulunuyor. Otomobilin merdiven tipi şasi üzerinde yükselen alüminyum gövdesi, sağlam, sıkı ve eski modelden daha hafif bir yapıya imkan tanıyor