Aston Martin DBX707 AMR24 görücüye çıkarıldı
Aston Martin DBX707 AMR24 görücüye çıkarıldı. Bu iddialı SUV modeli Formula 1’in resmi tıbbi aracından ilham alıyor.
Özel bir versiyon olan Aston Martin DBX707 AMR24, şirketin Formula 1 takımından yansıtan renklerde tercih edilebiliyor ve toplamda üç farklı renkte (galerideki model Podium Green renkte) alınabiliyor. 23 inç boyutunda oldukça sportif jantlar üzerinde yol alan AMR24, kokpitinde iki farklı ekranı bir araya getiriyor ve 1.600 watt gücünde tam 23 hoparlörlü Bowers & Wilkins ses sistemiyle geliyor. Galerideki sürümde kullanılan yeşil dikişleriyle ve detaylarıyla dikkat çeken model, çift turbo destekli 4.0 litrelik V8 motoruyla 697 beygir güç ve 900 Nm tork sunuyor. Gücü dört tekere birden dokuz vitesli bir otomatik şanzıman sistemiyle aktaran SUV, 0’dan 100 km/s hıza 3,2 saniyede çıkabiliyor ve maksimumda 310 km/s hızı görebiliyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Yakın zaman önce yeni Aston Martin DBX707 görücüye çıkarılmıştı. Yeni model hatırlamak adına artık tek versiyon olarak satılacak yani bir alt seviye DBX modeli olmayacak. Devasa bir panjura ve genel olarak etkileyici, oldukça heybetli bir gövde üzerine kurulan model, beş yeni gövde rengi kazanıyor ve kokpit alanında önemli bir değişim barındırıyor. Artık birbirinden ayrı yapıda 12,3-inç boyutunda dijital gösterge takımı ile 10,25-inç boyutunda bir dokunmatik ekrana sahip olan araç, kablosuz Apple CarPlay ile Android Auto sunuyor ve en üstte tam 23 hoparlörlü 1.600 watt Bowers & Wilkins ses sistemiyle donatılabiliyor.
Bir dokunmatik ekran kazanmasına rağmen fiziksel butonları rafa kaldırmayan ve bu çok iyi geri dönüşler alan yeni DBX707, standart olarak 22 inç jantların arkasına önde 16,5 inç ve arkada ise 15,4 inç boyutunda yüksek performanslı karbon seramik frenleri saklıyor. Yukarıda da dediğimiz gibi DBX için artık tek bir versiyon sunuluyor, 542 beygir gücündeki V8 motor rafa kalkıyor. Bu bağlamda yeni DBX707’e çift turbo destekli 4.0-litrelik V8 motor ile güç veriliyor. 697 beygir güç üreten bu motor, dokuz vitesli ıslak debriyajlı otomatik şanzıman ile destekleniyor ve güç dört tekere aktarılıyor.
İstenirse gücü yüzde 100 olarak arkaya da verebilen araç, güncellenen havalı süspansiyon sistemiyle artık daha iyi bir yol tutuşu getiriyor. Firmanın resmi verilerine göre yeni DBX707 modeli o’dan 100 km/s hıza 3,1 saniyede çıkabiliyor ve maksimumda 310 km/s hızı görebiliyor. Etkileyici bir motor / egzoz sesine sahip olan lüks SUV, henüz kaça satılacak bilinmiyor. Mevcut 707’nin 245 bin dolardan başladığı aktarılıyor, yeni DBX707’in yılın ikinci çeyreği bitmeden üretime alınacağı ve teslimatların ise üçüncü çeyrekte başlayacağı bildiriliyor.