Satış sürecinde kullanıcılara son teknolojiyi hissettirecek olan Audi, bunun için üç boyutlu görselleştirme çözümünden yardım alacak.
Teknolojik gelişmeleri yeni jenerasyon otomobillerine entegre etmek konusunda birbirleriyle yarışan üreticiler, satış sürecinde de kullanıcı deneyimlerine yenisi ekleme aşamasında. Özellikle sanal gerçeklik olarak bildiğimiz sistemle birlikte artık markaların, showroomlarında bulunmayan modelleri bile kullanıcılara gerçekmiş gibi deneyimleme uygulamaları söz konusu. Daha çok yurt dışında gerçekleştiğini gördüğümüz bu uygulamalar, geçtiğimiz yıl itibarıyla Toyota’nın “İnteraktif Showroom” projesiyle Türkiye’de de başlangıcı yapmaya başladı. Audi ise müşterilerine ürün konfigürasyonu sürecinde üç boyutlu görüntülerden yararlanma fırsatı sunan ilk otomobil üreticisi olma iddiasında. Getirilen yeni uygulamayla birlikte artık müşteriler doğrudan Audi internet sitesi üzerinden diledikleri otomobili yaratırken fotoğraflardan yararlanmak yerine, yeni otomobillerini 360 derece sanal olarak inceleme fırsatına sahip olacaklar.
Audi’nin dijital müşteri deneyimi yolundaki bir sonraki adımını teşkil eden sistem Almanya, Birleşik Krallık, Fransa, İspanya ve Türkiye gibi başlıca Avrupa pazarlarının yanı sıra ABD ve Japonya’da da mevcut tüm modellere uygulanacak. Uygulamanın gelecekte daha da geliştirilerek çözünürlüğün 4K seviyesine yükseltilmesi, ülkelere özgü yeni arka planlar eklenmesi ve bayilerde kullanıma yönelik ilave özellikler kazandırılması planlanıyor.