Tasarımı ve lüksü bir araya getirdiği cihazlarla tanınan Bang & Olufsen, 2011 yılında daha uygun fiyatlı ses ve görüntü ürünlerini kullanıcılarla buluşturmak için B&O Play markasını yaratmıştı. Şirket, B&O Play çatısı altında özellikle gençleri hedef alan kulaklıklara ve hoparlörlere imza atmıştı.
Bang & Olufsen ürünleriyle kıyaslandığında daha uygun fiyatlı seçenekler sunan B&O Play markası kısa bir süre içerisinde büyük bir başarı yakaladı. Şirketin büyümesinde rol oynayan markayla ilgili yeni bir gelişme yaşandı. Geçtiğimiz hafta yayınlanan yıllık kazanç raporunda şirket, B&O Play çatısı altındaki ürünleri Bang & Olufsen markası altında toplayacağını açıkladı. Şirket, kullanıcıların kafalarındaki karışıklığı gidermek adına böyle bir hamleye imza attı. Tüketicileri sorgulayan şirket, kullanıcıların amiral gemisi Bang & Olufsen ve B & O Play ürünleri arasında pek de bir fark görmediğini söylüyor. Bang & olufsen, şirketin yıllık gelirinin yaklaşık yarısını (yüzde 47) B&O Play markasından elde ettiğini belirtmekte yarar var.
B&O Play internet sayfası halen yayında olsa da şirketin önümüzdeki aylarda tüm ürünlerini Bang & Olufsen şirketine geçirmesi planlıyor.
Bang & Olufsen’ın ikonik tasarımıyla dikkat çeken yeni harikası: Earset