Battlefield ilginç bir oyun, oldukça ilginç hatta. Bir oyunun senaryo kısmı ile multiplayer kısmı arasında bu kadar mı büyük bir fark olur! Oyunu Ömer Üründül inceliyor olsa muhtemelen; “Bloklar arası mesafe çok geniş” ifadesini rahatlıkla kullanırdı. İnceleme içerisinde iki kısma da eşit oranda yer vermeye çalışacağız ancak eminiz ki yapımcılar dahi tek kişilik bölümden bahsetmememizi tercih ederlerdi. Yıllardır multiplayer odaklı olarak oyuncuyla buluşmuş bir serinin senaryo yazmak için bu kadar çaba sarf ediyor olmasını anlamak biraz güç. “Yapamıyorsunuz işte, uğraşmayın” demek geliyor insanın içinden ama diyemiyorsunuz maalesef, en çok da o koyuyor. Aslında bu kadar kötümser olmamak lazım, Battlefield 4’ün hikayesi 3 kadar kötü durumda değil. Onun asıl sıkıntısı çok daha farklı noktalarda…
► GİRİŞ
► MADALYONUN İKİ YÜZÜ
► ANLIK DEĞİŞİMLER
► DETAYLAR
► PUANLAMA