Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk üç otomobili arasında yer alan ve ülkemizde üretilen Renault Megane Sedan, bir süredir beklenen bir gelişme ile karşımızda.
Renault Megane Sedan, ürün gamına eklediği yeni nesil turbo benzinli ve dizel motorlar ile sürüş keyfini bir üst seviyeye taşıyor. 1.3 TCe 140 beygir benzinli ve 1.5 Blue dCi 115 beygir dizel motorlar, çevreci özelliklerinin yanı sıra yüksek performansları ve düşük yakıt tüketimleri ile dikkat çekiyor. Markanın ürün gamında Kadjar ve Megane HB modellerinde yer alan 1.3 TCe benzinli motor, Megane Sedan’da 140 beygir, 6 ileri manuel ve 7 ileri EDC seçenekleri ile birlikte sunuluyor. Yerini aldığı 1.6 16V 115 bg motora göre daha yüksek bir sürüş dinamizmi sunan 1.3 TCe 140 beygir turbo benzinli motor, ortalama yakıt tüketimini (5,2-5,5l/100 km) ve CO2 emisyon salımını (119-126 g/km) daha düşük seviyelere çekiyor. 140 beygir güç ve 240 Nm’lik tork değeri ile yüksek performansa sahip yeni benzinli turbo motor, en düşük devirlerde dahi maksimum sürüş keyfi sunuyor.
Megane Sedan’ın modernize edilmiş dizel motorlarında, performanstan ödün vermeden zararlı emisyon miktarını azaltan (SCR) sistemi bulunuyor. “Blue dCi” adıyla anılan motor, önceki nesil motora kıyasla 5 beygir daha fazla güç ve 10 Nm daha yüksek tork sağlayarak performanslı bir sürüş sunuyor. Düşük yakıt tüketimi (4,0-4,2l/100 km) ve CO2 emisyon salımı (105-112 g/km) ile Blue dCi 115 motor, verimli ve performanslı bir sürüş sunuyor.
Coupe SUV Renault Arkana seri üretime hazır