Teknoloji tutkunlarının uğrak adresi olan Best Buy, Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Çin, Meksika ve Avrupa’daki operasyonlarından sonra Avrupa’daki ilk mağazasını, ‘Türkiye’de teknoloji alışverişinin yüzünü değiştirecek hizmet markası’ iddiasıyla, İzmir’de açtı. Mavi tişörtü çalışanlarının hizmet kalitesi ile farkını ortaya koyan Best Buy, her geçen gün daha da karmaşık bir hal alan teknolojiyi kolay ve anlaşılır bir biçimde sunarak, müşterilerinin yüzünü güldürmeyi amaçlıyor. 43 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan Best Buy, 9 farklı markasıyla 13 ülkede toplam 155 bin çalışanı ile hizmet sağlayarak, 45 milyar dolarlık ciro elde ediyor. Best Buy’un bu başarısının altında ise, elbette güler yüzlü hizmet anlayışı yatıyor.
İNTERAKTİF DENEYİM ALANLARI
İzmir’deki açılış törenine katılan ve konuyla ilgili fikirlerini paylaşan Best Buy Türkiye Ülke Başkanı Ruşen Kopmaz, müşterilere en yeni teknolojileri kolay ve anlaşılır bir biçimde anlatmak için mağazada interaktif deneyim alanları oluşturduklarından bahsederek, böylece vadettikleri alışveriş deneyimini sunacaklarının altını çizdi. Bu bölümle, ürün ve teknolojilerde gelinen son noktayı ortaya koyduklarını dile getiren Ruşen Kopmaz, yine bölümle, teknolojik ürünlerin birbirleriyle nasıl uyum içinde çalışabildiklerini müşterilere anlatacaklarını ve onlara en uygun çözümleri sunacaklarını da belirtti. Hiçbir markaya taraf durmamak konusunda da müşterilerine söz verdiklerini söyleyen Ruşen Kopmaz, yalnızca satışa kadar değil, sonuna kadar kaliteli hizmet anlayışına sahip olduklarını ve bu amaçla henüz hiç kimsede olmayan ‘Garanti Paketleri’ni geliştirdiklerini de sözlerine ekledi. Sadece Best Buy’da olan ‘Ekstra Değişim Paketi’ ile 200 TL’nin altındaki bütün ürünleri 3 yıl içinde bozulduğu takdirde yenisiyle değiştireceklerini söyleyen Ruşen Kopmaz, ‘Ekstra Garanti Paketi’ ile de, 200 TL’nin üstündeki her ürün için üretici garantisine ek olarak, müşterinin isteğine göre 3, 4 veya 5 yıl kesintisiz garanti süresi vereceklerini de açıkladı.
HER TÜR KULLANICININ ADRESİ
Farklı kullanıcı grupları için oluşturdukları alanlarla da öne çıkan Best Buy, ‘Mobil Hayat’ bölümüyle iş adamlarına, öğrencilere, sık seyahat eden müşterilere ve otomobil içinde kullanılabilecek çözümlere yönelik 4 farklı konsept sunuyor. Özel ışık ve ses sistemleri ile donatılmış ‘Magnolia’ bölümü ile müşterilere gerçek bir sinema deneyimi yaşatan Best Buy, ayrıca yine özel ışıklandırmalar ve özel deneyim koltukları ile süslenmiş olan Gaming Zone ile de Gamer’lara (oyunculara) hitap ediyor.